• Anonym

Hur svårt har killar egentligen på att svara på gulliga sms?

Jag brukar skicka lite gulliga sms till min pojkvän, men han brukar oftast inte svara på dom. Men han svarar ju på alla andra övriga sms. 
    Igår skrev jag på FB-chatten till honom att han är världens bästa och att jag älskar honom massor. Men inte ett enda svar!!! han va inloggad och har varit de idag med. Men inte ett svar... Trots att jag tagit upp de förut, att jag tycker de känns tråkigt att han inte svarar på sms. Men då hade han som försvar att han är så dålig på att skriva sms och vet inte hur han ska säga för att de ska låta bra.

Men när han inte ens kan svara på fb? va faan?? hur svårt ska de vara? vi ses ju bara på helgerna! 

• Svar på tråden Hur svårt har killar egentligen på att svara på gulliga sms?
  • Frontline

Att han är inloggad på facebook behöver ju inte betyda att han sitter där, jag är inloggad dygnet runt 24/7 då min dator alltid står på men jag sitter inte här hela tiden...

Sen så har vi nog killar överlag svårare att svara på puttinuttiga sms eller meddelanden...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Khaleesi

Intet nytt under solen. Han kanske blir lite besvärad av dina gulliga kommentarer och tycker att det är lite larvigt? Särskilt om det ska läggas ut till allmän beskådan på FB?

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym

Ja men nu skrev jag ju att de var på chatten jag sa de. Sen vet jag att han sitter vid fb. De gör han alltid när han är hemma och han var hemma både igår och idag. 

• radwanska

Men det han sade till dig var väl inte "i försvar"? Han gav dig en förklaring. Han sade att han inte gillar att skicka gull-sms för han är inte bra på det.

Jag brukar oftast inte heller svara på sms utan frågor för det kostar pengar, haha.

• Khaleesi

Sorry, my mistake. Men jag vidhåller att jag tror att han känner sig lite besvärad av gulliga meddelanden.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • YummyMami

Det är kanske lika svårt för honom att svara på såna så som för dig för sms i modell av "jag vill lägga satsen mellan dina bröst", fast män är olika. Måste skryta lite, min är supergullig med sms! ;) Så du kankse har bara en tölp alt oromantisk sak till kille?

Blogg om cancer och med tecknade nakenbilder dyslexiamaniac.bloggplatsen.se/
  • Anonym

Han är sjukt oromantisk!! han har aldrig köpt eller gjort nåt för mig. Då har vi ju ändå varit ihop i ett halvår. Jag menar ju inte att han ska köpa massa dyra saker, men kanske bjuda ut på middag eller nåt sånt. Men icke!!

• Schweppes
    Anonym skrev 2012-03-29 17:16:06 följande:
    Han är sjukt oromantisk!! han har aldrig köpt eller gjort nåt för mig. Då har vi ju ändå varit ihop i ett halvår. Jag menar ju inte att han ska köpa massa dyra saker, men kanske bjuda ut på middag eller nåt sånt. Men icke!!
    Gör du dessa saker för honom då?
  • EuphoriaMamma

Min nuvarande man är jätte bra på fina sms, han skickar till mig även när jag inte skickat först oxå. Men ingen av de tidigare killarna har vart bra på det, däremot har det inte stört mig så mycket Flört

• radwanska
    Schweppes skrev 2012-03-29 17:16:56 följande:
    Gör du dessa saker för honom då?
    Fast det är ju först och främst killen som ska göra det för tjejen.
Svar på tråden Hur svårt har killar egentligen på att svara på gulliga sms?