• Anonym (Ja/Nej)

Skulle du kunna ha sex med en gift man?

Som rubriken lyder.. 
    Pratat länge med en man på nätet och vi planerade att träffas.. Visat sig att han har fru, han har inte döljt det, är bara inget som kommit på tal..

Hade ni kunnat vara med honom ändå? Jag är så jäkla kluven.. 

• Svar på tråden Skulle du kunna ha sex med en gift man?
  • Anonym

Nej, verkligen inte. Jag har själv blivit bedragen och vet hur förbannat jävla ont det gör.
    Hitta en man som är fri istället för att riskera att bidra till att förstöra tillvaron för någon annan.

• YummyMami

Har du ansvar för en vuxens ageranden, är han omyndigförklarad?

Sen att det är bara blåst och stället till mer trassel än glädje att pippa med gifta män när det finns så många singlar är ju bara, ja blåst.. 

Blogg om cancer och med tecknade nakenbilder dyslexiamaniac.bloggplatsen.se/
  • Anonym

Nej inte om jag vet om att han är gift. Men döljer dom det eller ljuger så är det ju en annan sak....

• Anna Paulita

Jag tycker egentligen inte att det är ditt ansvar. Det är han somär gift och svarar inför sin fru, inte du. Samtidigt så förstörs ju mycket av otrohet och frågan är om du vill ha det på ditt ansvar? Om det skulle komma fram vill säga.

Sedan verkar det bökigt och komplicerat attt ligga med en gift man, om du blir kär tex, hur kul blir det då för dig? De gifta männen skiljer sig inte lika ofta som de är otrogna, om man säger så.

• Anonym (Ja/Nej)

Jag tycker inte heller det känns bra.. Har inte svarat på hans senaste meddelanden, men jag borde nog säga nånting..

• Anonym (BT)

Been there, done that - sedan ändrade jag åsikt om ifall det är okej! ALDRIG i livet att jag ska göra så mot en annan kvinna igen. Anser visserligen fortfarande att det är han som gör mest fel och att du som singel får göra lite som du vill. Men ändå, inte värt det!

• Anonym (:))

Jag har haft det. Eller han var inte gift, men bor ihop med mamman till hans barn.

Han vill ff ha sex med mig men jag vill inte vara otrogen mot min sambo.
     Jag var singel när vi träffades.
    Vi arbetar tillsammans o vi går o småflirtar lite med varandra på jobbet. Inget mer än så, vi kan ganska ofta prata om vad vi gjorde då. Han vill så gärna bli tillfredsställd.
    Men jag tycker det e upp till den som har en partner att ta det ansvaret själv. Sen kan det vara jättejobbigt om den ena får känslor för den andre.   

• Anonym (Eventuellt)

Om jag mot förmodan någon gång skulle få för mig att vara otrogen mot min man, så skulle jag hellre vara det med en gift/upptagen man än en med en singel. Mest för att veta att han också skulle vilja hålla det hemligt.

Svar på tråden Skulle du kunna ha sex med en gift man?