Juliette F skrev 2013-06-25 14:21:53 följande:
Nähä, det gick inte alls att byta koordinator på Reprogenesis....

Citat:
"Thank you for your email, however unfortunately I can´t take over Veronika´s patient as we have divided our patients by our management and I am even more busy than her as I deal currently with more patients. I am sorry for any misunderstanding between you, I believe everything will be soon explained and clarified.
Please keep your communication with your coordinator Veronika and if there are any issue with receiving email, you can always reach her on her mobile phone. (min kommentar, ja det lär ju inte vara gratis...)
I am sorry for not being very helpful, but I believe you will solve any problems with Veronika and the rest treatment will go smoothly with her help."
Sååå pinsamt att gå tillbaka till Veronika nu nu, om Helena har meddelat henne mitt missnöje. Dessutom fick jag mail från Veronika i dag om förslag på donatorer... vet ärligt talat inte vad jag ska göra nu! Svälja förtretet eller gå vidare med Gennet i Prag istället? Fick dessutom ett bra erbjudande från Praga Medica häromdan, där de erbjuder gratis telefonkonsultation "enbart för dig, kompis" (tidigare 250 euro ej återbetalningsbart). Funderar på att svara dem också men det börjar kännas rörigt det här med Tjeckien. Skulle nog ej lämnat Unica, men det är ju inte försent att återvända dock för färskt EA!
Usch vad svårt det här! Vad hade ni gjort?
Jag har kontaktat Praga Medica och de kunde både göra FET i naturlig cykel samt erbjuda andra omgången embryon för bara 500 euro om det inte skulle funka första gången. Åh jag vette sjuttsingen hur vi ska göra... jag vill ha barn och jag vill inte adoptera för jag vill ha ett litet barn. Kände mig lite jagad av den där Jana men men hon var åtminstone trevlig och jag fattar ju att det är big buisness för dem. Verkar vara många klinker i Tjeckien som tävlar om oss patienter. Men vi kunde enligt henne köra igång när som, de kunde skicka mediciner, visst är det överblivna embryon från andra patienter MEN det kostar bara cirka 2500 euro.
Nu ska vi bara knäcka nöten om det är värt att slänga pengarna i sjön på en sista IVF eller om vi ska köra på EA. Tänk om man kunde sia om framtiden? :)
Tack för pepp...