Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Vi som gör/funderar på att göra embryoadoption

Får man hoppa in? Glad Har påbörjat behandling inför EA/ED i december. Känns spännande,men nervöst förstås! Antingen nygravid till jul eller precis fått veta att det inte gick vägen... Nåja då kör vi igen i så fall,ett steg i taget nu. Kanske jag är äldst här också-45?

• Jag är bara jag
    Veronica1 skrev 2013-10-25 18:13:39 följande:
    Hej & Välkommen

Spännande... lycka till! Vart går ni?

Reprogenesis efter mycket letande,mejl och samtal. Är det förresten nån här som tatt Utrogestan och bokstavligt talat vet i vilken ände det ska in? Min läkare här visste inte heller.

Hoppas du har en bättre dag idag (läste ditt förra inlägg,f.ö är jag inte insatt i er alla ö.h.t)! Glad 
  • Jag är bara jag

Grattis Veronica!  Solig Var det första försöket och med hur många embryon? Vi ska sätta in två,känns ju lagom spännande!

VUL idag,såg mycket bra ut,10,5 mm så så långt funkar allt. Börjar med Utrogestan imorron,tydligen vaginalt. Lite problem med nålar och hur man tar Agolutin,men b.m skickade med mindre nålar idag och blir jag gravid får jag väl fixa nya på nåt sätt. Om jag fattade rätt ska jag ta det t.v.14!

• Jag är bara jag

Jag vet inte om det är biverkningar,tanken på alla ytterligare mediciner eller allmän nervositet,men idag har jag världens ångest över hela grejen... Nåja,en dag i taget,man får se till belöningen som kan komma! Kanske inte var bästa läget precis innan jul,men vi ville inte vänta längre.

Trevlig helg!

• Jag är bara jag

Slut med 2 mediciner idag och börjat med 2 nya. Väntar mens på fredag,hoppas det stämmer! Börjat ta tag i allt det praktiska,men det är mycket att fixa med flyg och allt.
    Hoppas alla mår bra,inkl.den/de gravida! {#emotions_dlg.flower}

• Jag är bara jag

Veronica: 3.e dec. enligt plan,men det hänger på mensen. Den kan dock inte hoppa mer än nån dag,det är ju det medicinen ser till. Lustigt dina gravsymtom var som mina biverkningar så det är väl en bra "förstart" för mig hoppas jag! Lycka till på måndag!

• Jag är bara jag

Mensen kom idag,men det är ju med blandade känslor... Egentligen hade jag ju velat slippa åka och varit spontant gravid,men jag vet ju att det var en utopi. Nåja,nu kan vi planera resan bättre. Och få tag i nån som kan ta sprutan på mig och lära maken...

Trevlig helg!

• Jag är bara jag
    Veronica1 skrev 2013-11-18 09:49:51 följande:
    Idag kan jag inte vara lyckligare Solig! Vi har varit på vul & fick se det lilla hjärtat slå Hjärta.

Hur är det med er andra???

ha en bra måndag Glad 
    Men gud så roligt!! Glad Grattis!

Här är det fullt upp med planering och bokning och medikamanter,men det får ju gå.
    Hoppas,hoppas,hoppas jag får följa dig i spåren! Drömmer
  • Jag är bara jag

Alla mår bra? Speciellt de gravida hoppas jag! Glad Andra fullt upp,ingen inne i svängen förutom jag kanske? Jag tog nyss äl-sprutan så nu är det verkligen snart dags. Om en vecka är det gjort,huga,jag vågar inte tänka på resten faktiskt! De få som vet irl önskar mig två,jag är så himla nöjd om jag bara blir gravid jag! Eller gravid,det är ju inget eftersträvansvärt i sig egentligen,det är ju att få barn man vill. Drömmer 

• Jag är bara jag

Fia: vi ska till Brno,men det blir tre nätter borta p.g.a avstånden överallt. Jag kommer kanske få blickar redan som ruvare eftersom jag ska skippa kaffet,men det har jag gjort förr och skyllt på magkatarr så jag kör med den igen!
    Håller en tumme den 11.e då! {#emotions_dlg.flower}

Veronica? Allt väl? Har nyss fått veta en gammal bekant här på F.l som är gravid efter ÄD,hoppas det finns en bebbe "över" till mig också! Solig

Svar på tråden Vi som gör/funderar på att göra embryoadoption