• TyckOmMig

Vi som gör/funderar på att göra embryoadoption

Loba-lycka till i Riga väntar själv tvillingflickor i v 21 min donator fick 32 ägg är 28 år gammal och 15 var av toppkvalitet 13 gick till frysen varav de 2 jag fick busar runt i magen nu!

• TyckOmMig

Loba-heja 3 fina embryon härligt och spännande håller tummarna!

Hoppfull02-bra med fin hcg ökning- fortsatt lycka till!

• TyckOmMig

Fridolf87-ge inte upp redan behöver inte alls vara så.Kram.

Loba-läst lite på din blogg och håller med om skillnaden Köpenhamnsklinik och Riga gigantisk skillnad-hoppas ruvandet fortsätter lika bra som de dagar som gått-håller tummarna för alla tre!!!

• TyckOmMig

Ewelina66-jag har gjort ED och väntar tvillingar är i v29 nuoch är själv 46 år.
    Har förvisso barn själv sen tidigare.
    Inboxa mig om du behöver tips på gyn så kanske jag kan hjälpa dig med vart jag går/gått.

• TyckOmMig

Fiamed barn-viken solskenshistoria stort grattis!Hjärta
    Här närmar det sig med min ED gått in i v 35 och slemproppen har avgått de senaste dagarna.
    Igår övade livmodern för fullt mellan kl 22-23 kom inte ur favoritfåtöljen-skräckblandad förtjusning då tvillingflickorna antas inte riktigt ha vänt sig rätt-hoppas det var detta dom sysslade med igår...

• TyckOmMig

Katt12-stämmer att jag höll till i tråden 45+ gjorde två IVF försök 2012 hos CFC som tyvärr inte gick vägen och valde både ägg och spemadonation på gamla AVA Riga som lyckades vid första försöket och just nu lever två små busflickor runt i min mage i väntan på snar födsel!
    Mina barn- speciellt den äldsta har haft ett år på sig att vänja sig vid tanken då vi var inne på ÄD redan i maj 2012 letade upp en underbar bra backup gynekolog för att kunna genomföra det hela men valde att chansa på IVF försöken juli & dec först- hans första reaktion var inte så positiv kan jag lova men är nog en reaktion på okunskap egentligen för han har varit med på många turer i vår kamp om att bli fler!Sorgen när det inte lyckas och sena missfall är ingen vidare hit.Nu ser han det med glädje för min skull och de andra barnen längtar ser inget konstigt med det.Har varit väldigt öppen för de som känner mig om vad jag gjort.
    Tack för lyckönskningarnaHjärta.

• TyckOmMig

Katt12-valde spermadonation av många anledningar men främst för att det kändes bäst för oss/mig mera lika så tycker inte alla...hans spermier var av väldigt dålig kvalitet men hade "kanske"gått att använda jag ville vara säker där oxså sen opererade han sin ädla del i april 2012 då han lider av en ovanlig defekt som tyvärr misslyckades viket även det försvårade så AVA Riga gav klartecken till spermadonation i mitt fall annars vill man ju helst ha den ena hälften i en ÄD om möjligt.
    Jag är väldigt nöjd med den gamla kliniken embryologen proffsig även läkaren för det hänger ju på deras ansvar hur väl det utfaller sig till viss del.
    Lycka till!

• TyckOmMig

Veronica-vad härligt att du nu fått se hjärtaktivitet jag minns mitt VUL som igår hur nervös jag var under tiden det gjordes men oxså hur glädjetårarna kom efteråt över att ha fått se två tickande små hjärtan.Njut och ta vara på tiden!

• TyckOmMig

Veronica-gjort ED i Riga födde tvillingflickor för drygt en månad sen som var beräknade julafton 2013 skrivit här lite av och till men följt er dagligen!Krya på dig.

Svar på tråden Vi som gör/funderar på att göra embryoadoption