Söker bekräftelse
Jag har alltid haft dålig självkänsla och sökt andras bekräftelse. När jag var yngre var det inte ett sådant stort problem som det är nu. Jag är gift sedan ett år och har ett barn. I mitt förra förhållande var jag otrogen, men jag antog att det berodde på hur mitt ex behandlade mig, men nu har jag börjat fundera på om det inte bara är jag som inte kan hålla mig till en man.
Nu kan jag inte låta bli att titta på andra och fantisera om sex. Det där pirret i magen som infinner sig första gången man ligger med någon är som en drog. Och jag saknar den drogen. Jag tänder inte på min man och delvis har det väl med att göra att han inte visar mig någon uppskattning. Det är alltid råa skämt och noll romantik. Den enda gången han visar mig kärlek är egentligen på kvällen, när han kanske får ligga. Jag brukade älska sex och nu känns det lite som en börda.
Jag vill ligga, knulla, ha sex, med både män och kvinnor (något som jag ångrar att jag inte har gjort tidigare) men samtidigt inte mista tryggheten med min man. Jag vill inte vara ensam. Egentligen känns det som att jag skulle behöva prata med någon om min självkänsla, men jag skulle aldrig våga säga sådana här saker till någon.
Eller är det så här det känns efter några år med samma människa?