V...
Viktor, Vilma & ...........
De vi tänkt på är Vincent, Vidar, Valter...enda tjejnamnet är Vilja...vilket vi inte är så förtjusta i. Känns jätte dumt o välja nåt annat än nåt på V nu..vi har änna låst oss...eller?
Viktor, Vilma & ...........
De vi tänkt på är Vincent, Vidar, Valter...enda tjejnamnet är Vilja...vilket vi inte är så förtjusta i. Känns jätte dumt o välja nåt annat än nåt på V nu..vi har änna låst oss...eller?
Vera kanske? Det e gulligt =) Enda sen jag träffade på en mamma å hennes ursöta lilla dotter på 3 år, som visade sig heta Vera, så gillar jag det namnet =)
Vera gillar jag också Villemo försöker jag övertala sambon till att bebisen i magen ska heta om det är en flicka.
Vilda/Wilda
Viola
Viktoria
Vira
Veronica
Haha ja sa med Vera till mannen...han bara glodde på mig...haha.. ja gillar sånna namn..vera..rut..
Vilda är fint men de heter mammas hund..o lite för likt vilma...
Är Vide tjej eller killnamn?
Vide är ett killnamn för mig
Fast 69 kvinnor heter tydligen det i Sverige. Men i allmänhet ett mansnamn.
Vendela är fint till flicka.
wow tack... Vide o Vilja är nog fina....
men tycker ni vi ska hålla oss till V? blir de tokigt med viktor vilma o axel..typ? de känns lite tokigt
känns det tokigt att inte ha alla namn på v, så ere klart ni ska ha alla namn på v =) Men ni behöver inte oroa er för att det blir fel om ni skulle välja nåt icke v-namn, d skulle funka det åxå =) Gå på känslan!
Vad ni är gulliga..de känns löjligt o ta alla på V..samtidigt såp känns de fel o inte göra de..haha va dumt vi gjorde de för oss! ja har jun dessutokm namnen på handelen..haha de är därför ja är noga med hur de låter tillsammans
Lovisa o Moa är två tjej favoriter annars...
Ja, t.ex Alvin/Elvin och Livia skulle ju va hur fint som helst med Viktor och Vilma :D
Nä trender är till för att brytas.. ;) som dom sagt kan det ju innehålla vi istället om man vill ha någon röd tråd + att det låter finare när man säger namnen ihop.
Haha tack de känns ju bra o höra...vi ska kolla könet nästa gång med o då får vi se
då kommer ja behöva massor med hjälp. Ja gillar viggo om de är en pojk iaf