• kaktusen66

3 streck är säkert flicka, eller?

Bm sa idag att hon såg 3 vita streck som betyder flicka på mitt rul. Hur säkert är det?

Hur ser pojke ut på rul? Ser man snopp, pung och testiklar tydligt???

• Svar på tråden 3 streck är säkert flicka, eller?
  • Tingeling3

3 streck är tjej ja, på killar syns pungen.

• niagara

Tre vita sträck är urinrör, vagina och ändtarm. Mig veterligen har inga gossebarn allt detta ;)

• emmak

Kolla min tråd "visst är det väl en pojke" så ser du hur en pojke ser ut på UL :)

• stikkem
    niagara skrev 2012-04-02 20:22:28 följande:
    Tre vita sträck är urinrör, vagina och ändtarm. Mig veterligen har inga gossebarn allt detta ;)
    LOL!

Nej, det ar sjalva blyglapparna man ser som 3 strack. Vad har du fatt allt det dar ifran?
  • niagara

Det var så mina vänner fått det förklarat för sig på sina könsultraljud, men vad vet dom...

• Barbabok

På RUL ser man inga testiklar/kulor, det som kan synas är en snopp, det andra har inte kommit ner ännu utan ligger i buken.

han kommer i juni
  • stikkem
    Barbabok skrev 2012-04-03 09:05:01 följande:
    På RUL ser man inga testiklar/kulor, det som kan synas är en snopp, det andra har inte kommit ner ännu utan ligger i buken.
    Nope... Man ser sjalva pungpasen plus snopp. Dock inga testiklar som du sager.
  • Barbabok
    stikkem skrev 2012-04-03 09:19:07 följande:
    Nope... Man ser sjalva pungpasen plus snopp. Dock inga testiklar som du sager.
    Sorry, ja påsen kan man såklart se.
    han kommer i juni
  • Två döttrar och en son
    kaktusen66 skrev 2012-04-02 19:54:54 följande:
    Bm sa idag att hon såg 3 vita streck som betyder flicka på mitt rul. Hur säkert är det?

Hur ser pojke ut på rul? Ser man snopp, pung och testiklar tydligt???

Ja, 3 streck = flicka sa vår BM när hon gjorde UL på nr 3. Och det stämde ju!
    På UL med nr 2 så såg vi tydligt pungen och snoppen...  
    Med 1.a barnet ville de inte kolla kön men jag kände på mig flicka = det stämde.
  • Greifing

Var på RUL nu och hon tittade och undersökte noga. Det var lite lurigt att undersöka denna bebis nämligen men efter många om och men så säger hon att hon kan då inte se nå snopp eller pung. Efter yttligare en stund säger hon, HÄR.. Då visade hon oss 3 streck och kunde nog kontatera att vi väntar våran första flicka efter 3 prinsar  

Hoppas på att det stämmer. Ska på TUL i vecka 25 så tänker dubbel kolla då  

Svar på tråden 3 streck är säkert flicka, eller?