• Anni Me

december bebis 2012

här vill jag oxå vara med :)

gick in i vecka 5 i måndags, och har bf 9 december :)  har ett tidigt missfall bakom mej som skedde i början av mars, men blev gravid direkt igen och det e det lilla fröet som ligger i min mage nu :)
    överlycklig och livrädd på samma gång.. många känslor samtidigt. men den här gången så SKA det gå bra :)  

• Anni Me

vill någon vara snäll och lägga till mej på bf listan?? jag har bf 9:e december

• Anni Me

här har jag inte haft nåt direkt illamående, eller jo igår, men då hade jag ätit för mycke jordgubbar med grädde så berodde på det :P  däremot ¨så har jag ont i brösten och mycket vita flytningar..

• Anni Me

Hej tjejer, idag går jag in i v6 (5+0) känns som en liten milstolpe då min förra graviditet slutade i missfall strax före v6. Tog ett nytt cb igår för att se så att veckorna ökat och det hade det gjort :) börjat må lite illa på morgonen oxå, det hade jag dock gärna sluppit, men det e helt klart värt det :) ska ringa bm på tisdag o få en tid till inskrivning o ska även boka ett privat vul o se att allt ser bra ut hittills och att hjärtat har börjat slå.

• Anni Me

jag ska jobba i helgen, har ingen som helst lust!!! usch har ont i min rygg idag :(  i svanken, men har spenderat större delen av dagen i sängen så tror det kan spela in :) o sen har jag reumatisk värk i ryggen så brukar ha ont i ryggen i vanliga fall oxå, men man blir ju så nojjig nu :P  
    mitt sug på apelsiner sitter i, det är enligt min mening det absolut godaste som finns att äta just nu :) (och kalla köttbullar :P)  

• Anni Me

hej tjejer, måste fråga en sak. när jag får orgasm så blir jag otroligt illamående, direkt när orgasmen kommer så får jag väldigt ont i magen, blir kallsvettig och jätte illamående. är det någon annan som har upplevt detta?

• Anni Me

hej alla, är ni oxå paralyserade av trötthet? jag kan sova 20 timmar om dygnet, mår inget bra alls p.g.a att jag är så otroligt trött.. 

drömt mycket konstigt inatt, ska på VUL om en vecka, och först drömde jag att det var tvillingar och att läkaren ville flytta fram mej till v 13 (går in i v 8 när jag ska göra VUL) blev ju jätte glad för att man hade gått förbi dom 12 första veckorna, men fick det inte att stämma alls. sedan drömde jag att jag gick till fel ställe när jag skulle göra VUL och det var aldrig nån som ropade upp mej, satt i flera timmar och väntade och var såååå ledsen när jag kom på att jag skulle varit på en annan klinik.  

• Anni Me

är det nån mer än jag som känner att de aldrig vill vara gravida igen?? har alltid sagt att jag vill ha två barn, men har helt ändrat mej,, jag mår såååå fruktansvärt dåligt att inget kan vara värt att gå igenom det här igen :(
    vill ju kunna njuta av min graviditet men just nu är det bara otroligt jobbigt och jag är ledsen mest hela tiden.  

• Anni Me
    sweetbird skrev 2012-04-16 18:19:03 följande:
    Anni me, nope , jag känner inte så, vad är det som får dig att känna så? Eller varför är du ledsen och tycker det är jobbigt?
    mår illa typ hela tiden, har fruktansvärt ont i skinkan/ryggen , fick åka akut till reumatologen och få en kortisonspruta in i leden idag, och jag hoppas att den ska ha effekt snabbt!!! o sen den fruktansvärda tröttheten, hade kunnat sova 24 timmar om dygnet om det inte hade varit för att ryggen gjorde så ont.
    känner mej nedstämd just för att allt känns så himla jobbigt just nu och för att det är låååångt kvar tills det brukar vända, är ju bara i v 7 (6+1) 
  • Anni Me

hej tjejer

nu har jag vaknat till lite ifrån dvalan, sover från ca 21 på kvällen fram till 15-16 dagen efter, det är helt sjukt hur trött man kan vara. har varit hos läkaren nu i alla fall och fått lergigan utskrivet mot illamåendet, hjälper, men det är inte helt bra än, men har hittills inte kräkts nåt idag i alla fall, men brukar ha det värst på kvällarna. 
    fick sjukskrivning fram tills den 30/4 vilket känns otroligt skönt då det inte skulle finnas en chans i världen att jag hade klarat av att jobba just nu.  

Svar på tråden december bebis 2012