• Cricket

december bebis 2012

Hej jag hakar gärna på här!
    Har precis plussat svagt, har BIM på måndag eller tisdag så det är väldigt tidigt men ett plus :)
    Fick MF i januari så nu har jag svårt att tänka på annat. Så fort jag känner något så springer jag och kollar om det är något blod i trosan.. Så jobbigt när man bara vill vara glad!
    Jag mår tok illa, ni vet som man mår precis innan man spyr men jag mår så heeeeela tiden och känner av tjejmagen hela tiden. Är så rädd att det ska vara något annat.
    Vi har en liten kille sedan tidigare och jag kommer ihåg att jag mådde illa och hade som mensvärk då med men inte alls så här...    

• Cricket

Sweetbird jag med heeela dagen...

• Cricket
    sweetbird skrev 2012-04-05 21:23:44 följande:
    Usch visst är det jobbigt!! Vad har du för BF datum cricket? :D

Tok jobbigt är det! Har BF 17e så än så är det jäääätte tidigt men det har slagit till med full styrka!
    Kan tycka att det känns lite bättre idag..
    Har inte haft några vita flytningar än men kommer ihåg att jag hade det med sonen.  
  • Cricket
    ElinOchMarcus skrev 2012-04-06 06:18:15 följande:
    Hjälp jag hade en liten blödning i morse ! Är jätte rädd att det ska vara missfall :/
    Nej vad jobbigt! Förstår din oro, håller tummarna att det är en ofarlig blödning!
  • Cricket

Jag tänkte ringa i början av nästa vecka är lite orolig för allt möjligt!

• Cricket

Sweetbird vad trist med förkylning! Hoppas du mår bättre snart!

• Cricket
    ElinOchMarcus skrev 2012-04-06 10:39:15 följande:
    Har nyss kommit hem från akuten, missfall bekräftat :(

Å nej vad tråkigt! Vet hur det är, hoppas det tar sig snart igen för er och att du får gå hela vägen!
    Styrkekramar Hjärta 
  • Cricket
    LillaBibbi skrev 2012-04-06 11:20:13 följande:
    Någon som vet om det kan vara farligt för bebis om jag äter färdiga Wasa sandwich med creamcheese fyllning?

Kan nog sticka ut hakan och säga att det är inte farligt!
  • Cricket

Känner precis lika som fler av er så fort man känner lite så springer man in för att kolla om det kommer blod! Är så jävla nojjig! Har ganska mycket molvärk det stramar och sticker och gör nästan lite ont ibland är verkligen livrädd för mf igen.

• Cricket
    Kvin02 skrev 2012-04-10 12:40:27 följande:
    Hej tjejer, jag är säker medlem här också, men jag har tagit paus från allt som har med barn o göra.

Jag fick mens 2 april och blödde rejält i 4 dagar, så där sprack chansen att bli gravid. Men igår tog jag test och den visade gravid postiv 1-2 veckor, tog även gravsticka iag och det var svagt positiv.

Det konsigta är att jag hade äl positiv mars21 och mars 27. alltså 2 äl!!!

Just nu har jag ingen aning vad jag ska tro
    Men kvin vad konstigt! Håller tummarna att det är ett litet pyre där inne!
    Kan det ha vart 2st och en lämnade och en stannade kvar?
  • Cricket

God morgon!
    Är jätte stolt över mig idag har jag inte testat något!
    Har vart uppe med magsjuk son inatt och då insåg att det får gå som det går och jag kan inte påverka det mer än jag gör! Kommer såklart att testa upp de sista testerna Tungan ute Men inte idag och inte imorgon!  

• Cricket

Träffade BM idag och bokade in VUL 15/5 är en hel evighet jag vet. Men vi tog allt på en gång! Inskrivning, vul och läkarbesök.
    Jag gjorde även nu cellprov och började blöda för tydligen har jag en livmoderhals som jätte lätt blöder. Detta gjorde mig inte lugnare! Fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna, men min BM är så himla gullig och det slutade blöda på en gång. Så nu får man bara hoppas att allt går bra och att jag får se lilla pyret om en månad! 

• Cricket
    sweetbird skrev 2012-04-17 22:37:30 följande:
    Cricket: varför fick du göra cell prov? Har du haft cell förändringar förut?
    Nej fickk förra kallelsen när jag var höggravid med sonen och sen har jag inte bokat ny tid efter det. Så när jag fick denna kallelsen så är det mer än 4år sedan sist så jag tänkte att jag passar på för vad jag har hört så ska det vara ofarligt och att man ska göra det typ innan v14. ja lite rörigt men du fattar säkert vad jag menar Flört
Svar på tråden december bebis 2012