Inlägg från: litenlur |Visa alla inlägg
  • litenlur
    sweetbird skrev 2012-04-05 18:03:31 följande:
    Men den ligger i första trimestern- gravid. Denna ligger i oro för missfall. Och vi är några här inne som har följts åt i någon månad eller 2 . Vi som nyligen har fått missfall och vill försöka igen . Och nu jäklar kööör vi mars/april bruttor!! Från dom trådarna. Och förhoppningsvis är det fler i dom grupperna som plussar nu. Och även om man inte har oro för missfall eller har varit med om missfall eller missed abortion får oxå vara med om dom vill :D och självklar får folk i denna gruppen byta grupp om dom vill :)
    Aha, jag trodde att det var en mer allmän tråd, eftersom ts skrev att hon inte hittat någon liknande o.s.v. och att den var för alla gravida. Men då förstår jag.
  • litenlur
    sweetbird skrev 2012-04-05 21:08:25 följande:
    usch har haft sånna illamående attacker i dag! får sätta mig ner och bara andas så jag inte spyr haha bläääää
    Usch, jag bävar inför det där illamåendet. Det var några veckor under den förra graviditeten som jag mådde riktigt illa. Då hade jag "sommarlov". Nu måste jag nog jobba under den tiden, så jag får se till att hitta någon medicin som biter förmodligen.
Svar på tråden december bebis 2012