Inlägg från: Emmiizen |Visa alla inlägg
  • Emmiizen

december bebis 2012

Snowflake06 skrev 2012-04-06 09:20:32 följande:
    Hej,

Jag är i vecka 5 och är beräknad 8 december :)

Det enda som jag kan klaga över är förstoppning.. Börjar det så här tidigt??? Jag har lite laktulos hemma men smaken är ingen höjdare

jag är också i v 5 + 2  i dag. BF ca 5 Dec.
     känner inte av något mer än att jag är svullen i magen och har så ont i mina förstorade bröst..

Men vad tiden går sakta nu i början..
    När ska ni ringa MVC   
  • Emmiizen
    LillaBibbi skrev 2012-04-06 09:28:43 följande:
    emmiizen. Jag är bara i v 4+4 och har ringt bm och fått tid Roligt att få ett datum att se fram emot!

tack. då ska jag ringa så fort påsken är över och få tid.
    spännande! Så härligt att man har en sån här underbar hemlis, som ingen annan vet än jag o min sambo..
    njuter!!
    Men är ni svullna i magen=?    
  • Emmiizen
    LillaBibbi skrev 2012-04-07 07:07:25 följande:
    Ja, vi tänkte vänta till ultraljudet och berätta.. skönt är att jag älskar att gå i tunikor till sommaren och ha leggings Då kan man nog dölja det ganska bra!

Jag är svullen om magen! Ser ut att vara i 4e månaden.. men det är ju nu i början när tarmarna jobbar för fullt och ibland är man gasig i magen. Det kommer att lägga sig.

Jag kan knappt vänta tills jag får börja känna sparkar.. Hoppas det kommer tidigare denna gången

Har du/ni barn sen tidigare?

jo jag tänkte också vänta tills ultaljudet och beräta även om man vill säga det till alla i sin omgivning direkt. Kanske skulle vara bra pga mina humörsvängningar jag redan har!!
    Jag har som håll under vänstra revbenet om kvällarna..och svullen.. 
    Inga barn tidigare, vårt första! 
  • Emmiizen

Så retligt dö vi skulle ta ett nytt grav test i dag för skoj skull med veckoindikator. Stod vi dör och väntade och då kom en fel indikation fram och testet ogiltigt! Påskdagen och allt stängt! Såå retligt att vänta tills tisdag då när affärerna är öppna igen!
    Sambon ville ju haft det bekräftat igen! ð??

• Emmiizen

Wile
    Vi har nog inte Gravtest i vanlig mataffär här i Småland. Då måste vi till Apoteket och köpa. Så att i morn ska jag även ringa till mc och få tid. Måste även ringa till gym då jag för ett tag sedan var och gjorde en fördjupad cellprovsundersökning då jag hade cellförändringar! Hoppas på negativa svar därifrån då han sa att det inte var så bra om jag blev gravid!! Ojsan!

• Emmiizen

Har i dag blivit bjuden på levergryta och potatis! Vet att man inte skulle ära lever då i större mängder kan skada barnet. Men 1- 1 1/2 portion skadar väl inte. Är ju i vecka 5+5??

• Emmiizen

Jag har en mini cooper. Även om den är rolig att köra och ganska rymlig ändå så får jag nog inte plats med bebis och vagn i den!! Tyvärr!!

• Emmiizen

V 10 på onsdag. Sen bara 1 vecka kvar tills Ultraljud. Sååå spännande!! Hoppas guiden mår bra!

Svar på tråden december bebis 2012