Inlägg från: LillaBibbi |Visa alla inlägg
  • LillaBibbi

december bebis 2012

Hej tjejer. Jag plussade i tidsdags.
    Är i vecka 5... är beräknad den 9 dec om allt går som det ska.. 2a barnet

• LillaBibbi

Mår bra faktiskt. Lite molande värk och ömma tuttar. Förra gången mådde jag illa ordentligt från dag 1. Underligt att man inte känner samma nu.

• LillaBibbi

emmiizen. Jag är bara i v 4+4 och har ringt bm och fått tid Roligt att få ett datum att se fram emot!

• LillaBibbi

Någon som vet om det kan vara farligt för bebis om jag äter färdiga Wasa sandwich med creamcheese fyllning?

• LillaBibbi
    Emmiizen skrev 2012-04-06 22:24:23 följande:
    tack. då ska jag ringa så fort påsken är över och få tid.
    spännande! Så härligt att man har en sån här underbar hemlis, som ingen annan vet än jag o min sambo..
    njuter!!
    Men är ni svullna i magen=?    
    Ja, vi tänkte vänta till ultraljudet och berätta.. skönt är att jag älskar att gå i tunikor till sommaren och ha leggings Då kan man nog dölja det ganska bra!

Jag är svullen om magen! Ser ut att vara i 4e månaden.. men det är ju nu i början när tarmarna jobbar för fullt och ibland är man gasig i magen. Det kommer att lägga sig.

Jag kan knappt vänta tills jag får börja känna sparkar.. Hoppas det kommer tidigare denna gången

Har du/ni barn sen tidigare?
  • LillaBibbi
    Amandasmamma08 skrev 2012-04-07 11:12:45 följande:
    Mitt BF är uträknat till den 9 december... Detta är tredje barnet för mig och det första barnet, Dottern är oxå ett december barn, Den 11 december är hon född. Sen fyller jag själv oxå år i December, Den 6... Så för min del får knodden i min mage gärna lov att komma i november månad ngn gång, Blir kanske för mkt december kalas annars HAHA :P
    Å vad roligt att vi har samma BF   Det är nr 2 för mig

Hur mår du nu? känner du något speciellt?

Själv har jag lite ömmande tuttar och molande värk i magen men inget illamående *peppar peppar*
  • LillaBibbi

Börjar känna ONDA stickningar i magen och massa bubblande.. Minns inte hur mitt förra mf började men det är väl inte helt omöjligt att det är på väg? Eller är det kroppen som jäklas?? Orolig så jag håller på att spricka iaf.... återstår väl bara att se hur dagen slutar.. hua

• LillaBibbi

Jag ska bara vara hemma och plugga hela denna och nästa helg Skönt att slippa förklara varför man inte är sugen på att följa med:)  Helgen efter så ska jag och sambon på bio... har uppladdat med förklaringar Tråkigt bara att tiden måste gå i snigelfart... hua

• LillaBibbi

Försökte lyssna med ett angelsound idag men hittade inget Gjorde ett grav test och det blev 2 streck på en gång Är bara i vecka 9+3  och får väl snällt vänta någon vecka till innan man kan höra det lilla hjärtat slå

• LillaBibbi

Var på inskrivning och blev blev flyttad från den 9 till den 8e Istället

Bara på det igen cindy03. Vi håller tummarna för dig <3

• LillaBibbi

Har som knivhugg i "bebismagen" Blir gynakuten ikväll... Faan! Zvill att pyret ska må bra där inne Nån som vet vad det kan kosta? faaan!!!

Svar på tråden december bebis 2012