Inlägg från: Höst 76 |Visa alla inlägg
  • Höst 76

december bebis 2012

Hej!

Jag hoppar också in här. Plussade i lördags och har bf 28 dec, men det blir antagligen i jan då jag har gått över tiden i mina graviditeter.

Detta är mitt 4:e barn, fick sent  missfall i slutet på november och nu efter 5 månader så har kroppen rättat till sig.

Har 3 flickor som är födda 08,10 och 11 Hjärta      

• Höst 76
    Snowflake06 skrev 2012-04-25 13:48:08 följande:
    Jag var på UL idag och fick reda på att fostret hade slutat att växa vid 6+5 och idag skulle jag har varit i vecka 7+4 Inga symtom på missfall nu heller:(
    Andra Ma;t på 4 månader.. Det känns tomt. Ska göra en medicinsk missfall på sjukhuset. Jag önskar er alla lycka till.

Usch, vad tråkigt! Lider verkligen med dig. Kram
  • Höst 76
    Tjingeling77 skrev 2012-04-25 15:04:49 följande:
    Har gått illa för mig med. Ligger och väntar på operation då dom inte kan hitta själva graviditeten även om jag borde var i V8 nu och jag + fortfarande samtidigt som Hcg stiger. Lycka till till er alla så hoppas jag på att få till det en annan gång. Kram från mig!

Vad jobbigt, hoppas att det går bra med operationen och att du får svar på varför dom inte kan hitta något. Kram
  • Höst 76
    AllaHemma skrev 2012-04-25 09:45:02 följande:
    Kul med fler som väntar storfamilj!

Såg att du väntar ditt 5:e barn, vad roligt. Hur gamla dina andra barn?
  • Höst 76
    sweetbird skrev 2012-04-25 09:28:33 följande:
    Höst 76 : välkommen!! Hoppas du kommer trivas här, :)
    Jag har BF 10 feb, blev flyttad 3 dagar, men de lär man ju bli igen vid RUL :)

Tack det kommer jag säkert att göraGlad

Förrra gången jag var gravid så ville jag göra ett ul, för att kolla att allt var som det skulle eftersom det kändes inte riktigt. Kommer inte ihåg vilken vecka , tror att jag var i v 14 men blev flyttad bak 2 veckor, men fostret levde och vi fick en bild. Tyckte det var väldigt konstigt att bli flyttad så mycket och fick inte det att stämma med äl. Men 2 veckor senare så fick jag missfall och själva missfallet påminde om en förlossning. Så någon gång mellan de 2 veckorna hade fostret dött. Men den graviditeten var väldigt annorlunda jämfört med de andra.

Men nu hoppas vi att det ska gå vägen denna gången iallafallGlad 

Just nu är jag väldigt trött och kan må illa till och från, tar det som ett positivt tecken då jag inte mådde så här förra gången.      

• Höst 76

Jag hamnar nog oxå i januari. Har gått över med två av barnen. Sist blev jag igångsatt.

• Höst 76

Är det någon mer än jag som är så otroligt trött? Har jättesvårt för att vakna på morgonen och vissa tider på dagen är jag så trött att jag nästan somnar. Hoppas att det ger sig snart, för att vara så trött och samtidigt orka med tre barn är en utmaning.

• Höst 76
    annlisan skrev 2012-05-04 20:03:54 följande:
    hej jag väntar mitt första barn genom ivf jag är nu i vecka 6plus 1 har förlossningsdatum den 26 december men e fortfarande väldigt rädd att få missfall men på fredag ska jag göra mitt första ultraljud ska bli så himla spännande!!!

Mitt första barn fick jag också med ivf och har även fått två på naturlig väg och nu väntar vi på tillökning igen den 28 dec.
  • Höst 76

Ni som har haft blödningar, hur såg det ut och hur länge blödde ni? Tror att det är missfall på gång Det är nog inte meningen att vi ska ha fler barn.

• Höst 76

Tack! Jag blöder men har inte ont. Men jag har 3 underbara flickor, så skiter det sig denna gången med så är det ingen fara. Fler barn blir det inte.

• Höst 76

Hoppar ur här då jag har fått missfall. Lycka till ni andra! Massa kramar till er.

• Höst 76

Tack, nej det behövs inte då jag vet att det är missfall.Har 3 normala graviditeter utan blödningar bakom mig. Så detta är inte normalt för mig.

Svar på tråden december bebis 2012