• gempan

december bebis 2012

sweetbird, herregud va hemskt! Vill skicka massa styrka till dig och din familj! Kram!

• gempan

Sweetbird, har du också
    BF 1:a december? :) Jag hade 19 november, men blev flyttad på RUL. Känns konstigt att bli flyttad så långt och det innebär att jag plussade typ tre dagar efter befruktningen, vilket känns lite tidigt meeen :p

• gempan

Vecka 19 här också igår och äntligen känns det som att det börjar gå framåt igen efter att jag blev flyttad på RUL. Känns som om tiden har stått stilla i två veckor. Men nu äntligen sätter det fart igen :)

• gempan

Sweetbird, åh va mysigt! Det är verkligen helt underbart. Vi fick se en frisk liten pojke som levde loppan inne i magen :) Hopps ni också får se kön :)

• gempan

Jag har kollat lite kläder, men faktiskt inte köpt något alls! Känns som man vill vänta lite ändå på nåt sätt :) Och jag får alltid beslutsångest när jag väl står där och tänkt köpa nåt så då struntar jag i det :P

• gempan

Vecka 20 här idag! Äntligen :) Har börjat fundera på att göra ett UL till nu snart för att se om killen där inne växt ikapp något. Han var ju så liten på rul så vi blev flyttade. Skulle gått in i vecka 22 på måndag enligt vad jag hade räknat ut.

• gempan

Grattis till er som varit på rul! Visst är det fantastiskt!? :)

• gempan

Jag är också lite sugen på ett 3D/4D framöver. Fast just nu skulle jag mest vilja öra ett vanlig UL för att se så att han mår bra därinne. Snart en månad sen vi var på rul, blev flyttad från v 19 till 17 då. Skulle vilja se om han växt ikapp nåt. Sen känner jag inte sparkar regelbundet heller så ibland är man minsann lite orolig...

• gempan

Jiie, va mysigt! Det är snart fem veckor sen vi se på rul. Känns som flera år!! :P vill se min lille pöjk igen :)

• gempan

Vad mysigt med en weekend Gutan! Hoppas att ni har fint väder! :)

Vi är på väg till min hemstad och ska titta på ett hus. Igen! Börjar bli trött på att leta hus :p men nu finns det två ute som vi ska kolla på så det är bara att hoppas :) Sen finns det ett till som är såååå gulligt. Ett litet hus precis vid skogen. Men tyvärr är det lite för långt från stan och tågstationen, där min sambo ska pendla ifrån...

• gempan

Sweetbird, samma här! :) Imorgon är det tvåsiffrigt! Då börjar det kännas mer som nedförsbacke ;)

Jag var hos BM i förrgår. Sf-mått 25 och hjärtljud 147 :)

• gempan

Underbart!! Jag blev sjukskriven igår så nu får tiden gääääärna flyga iväg :)

• gempan

Här varierar det från dag till dag med hur mycket och ofta jag behöver äta! Inatt vaknade jag och var tvungen att käka en banan, men då åt jag inte så mycket igår under dagen :P

• gempan

Hahaha, det är inte lätt med namn alltså! Eftersom jag har 79 dagar kvar idag ska jag väl redan ha bestämt namn då :P
    Vi diskuterar ofta namn och gillar faktiskt många lika. Men jag tycker inte att det går att bestämma innan man får se hur han ser ut. Dock ligger Sigge ganska högt upp på listan nu tillsammans med Melker :)

• gempan

Jag gillar verkligen namnet Charlie. Dock heter min katt det så det är liksom redan förbrukat :P Kalle är också fint :) De sista fyra tycker jag nog är lite för "coola" ;)

Svar på tråden december bebis 2012