december bebis 2012
Hoppar på denna tråden jag med.
Förhoppningsvis kommer nämligen även jag att få ett litet knyte i början på December..
Hade missfall i Januari (27/1) i år men blev gravid igen direkt efter första mensen.
Har dock haft en blödning och bruna flytningar under denna graviditeten så vet inte om det var missfall jag hade för 3 veckor sedan. Hoppas på det bästa men vågar knappt.
Har tagit CB vecko digital test en gång i veckan efter det jag tror kan var ett missfall och då har testet indikerat fler veckor varje gång. Första gången jag testade är exakt 3 veckor sedan och då visade testet + 1-2v. Dagen efter började jag blöda och blödde i fyra dagar antar att detta var missfall. När jag testade veckan efter visade det + 2-3v. Tänkte då att kroppen fortfarande var lite skengravid efter missfall. När jag testade denna veckan visade testet 3+v. Så nu är jag verkligen förvirrad.... Förra veckan var jag hos läkaren och han gjorde VUL - han kunde se att det fanns något litet där men han sa att antingen har jag inte gått så många veckor som vi trodde eller så kommer det inte att bli något av det - han trodde mest på det sistnämnda... :(. Tog även blodprov och ska tillbaka nästa vecka för att se om det förändrats något. Eftersom CB testen visar starkare och starkare är det lite svårt att ställa sig in helt på att det är ett missfall men vågar inte helt hoppas heller... Så nu går jag mest och väntar och väntar.
Man har ju hört om solskens historier förr så får hålla tummarna att även detta är det och det verkar ju som en hel del av er andra har varit med om liknande så ser fram emot att följa er här.