• Niillis

december bebis 2012

skriver in mig här lite nätt... bf datum är 12-12-12 så jag är bara i vecka 4+2 eller något... är livrädd har 1 levande barn sedan tidigare och 1 född 1/2 iår i vecka 27 som tyvärr inte klarade sig så han blev en ängel....

jag har svårt att tro att det skulle gå bra nu när jag blev gravid så tidigt efter också.... men tar en dag i taget...

• Niillis

Tog ett digitalt test förra
    Måndagen den visade 1-2 veckor kommer den visa 2-3 om jag köper
    Och testar idag? Eller jag måste
    Vänta tror ni?

• Niillis
    sockerpian skrev 2012-04-10 20:17:39 följande:
    Det bådar inte gott för mig då...har bf 4 dagar innan dig, men fick 2-3 på testet i dag=(
    låghormonare eller missfall på g?

fast vet inte om man ska lita på de där alltså så länge man inte får 1-2 veckor i 3 veckor i följd så kanske man får kolla upp? detta har aldrig hänt mig för jag har alltid fått först 1-2 veckan efter 2-3 och en vecka till 3+ så blev lite chockad vem vet kanske är twins :O ja vul får avgöra om två veckor..... kändes skönt att få hem ett brev från kk idag att de kommer kalla mig inom 3 månader till prenatal <3
  • Niillis

fixa pass ! dragit ut på det i 3 veckor nu... är bjuden på kalas men vettefan om jag ska dit mycket folk = jobbigt pga det som hänt osv men de förstår det är rätt skönt...

• Niillis
    sweetbird skrev 2012-04-15 20:07:10 följande:
    I morgon ska jag på första VUL :et , vi är jätte nervösa, är så oroligt att det inte ska gå bra :( försöker ställa in mig på att det kanske Inge går vägen. Usch , NERVÖÖÖÖÖS!!!

lycka till <3 kommer vara så nervös ska ringa i veckan och boka till veckan efter på spec mvc order kommer ju vara toknervös....
  • Niillis

Jag förstår hoppas sprutorna hjälper ville också ha de men fick inte än de vill göra en blodutredning först för att se om jag är benägen till att få proppar i venerna

• Niillis

jag tycker det är konstigt att jag inte blir erbjuden fler ultraljud jag som förlora min son i vecka 27 jag skulle vå vul i vecka 8 rul vecka 18 och sen börja på specmvc från vecka 24 och gå varannan/ var tredje vecka så okej jag får väl men inte mellan 8-18 men ja de kanske är för de inget kan göra fram tills dess

• Niillis

Jag hade känt minskade fosterrörelser i två dagar och fick komma på förlossningen där man inte hittade hjärtaktivitet han var hur perfekt som helst när han kom ut men väldigt liten. De konstaterade senare att moderkakan var full med infarkter och inte fungerat som den skulle min son blev 34 cm lång och bara 815g lätt..

Svar på tråden december bebis 2012