• jemi01

december bebis 2012

Ny vecka nya möjligheter nya krafter! Idag har jag varit på tredje besöker hos bm. I vecka 25 nu, sf-mått på 22, hb 122, bebis hjärtljud 130, viktökning sedan inskrivning 4 kg och stabilt blodtryck. Allt såg bra ut. Va glad man blir!!

• jemi01

Gutan - många långpromenader har jag också tänkt!! Och så har jag spanat in ett nytt pass på sats där man får ha med sig ungen..
    Men den veckan är nåt på tok med min hunger. Äter vanliga portioner - eller kanske aningen stora och då jag blir väldigt mätt. Men sen efter en två timmar är jag våldsamt hungrig igen, och då stillas inte direkt hungern med bara någon frukt.. Hoppas det bara är en fas....

• jemi01
    rebeccaj skrev 2012-09-12 08:55:56 följande:
    där är jag också nu, haha! för några veckor sen kunde jag äta väldigt små portioner, sen var jag tok mätt och dröjde länge innan jag åt igen.. men nu är det tvärtom, ALLT går ner!b :P
    Känner igen det där jag också..  det gick knappt ner nånting veckor sen... 
  • jemi01

78 dagar kvar. Tar en långweekend i London.. Passar på nu, man vet ju aldrig när man kommer iväg bara vi två igen..

• jemi01

Jag har blivit kallad "tjockis" av min man ända sedan jag plussade. Det har varit med kärlek han sagt det och jag tycker bara det är gulligt. MEN jag har också varit noga med att säga att så fort jag verkligen känner mig stor och klumpig så får han sluta... För då kommer jag börja ta åt mig.. Det går bra när han säger det - däremot skulle jag inte tillåta andra jag inte känner lika bra att komma med såna kommentarer.

• jemi01

67 dagar kvar. Börjar känna mig stor och otymplig. Jag tror fortfarande att jag ska orka allt men blir snabbt trött. Kanske ska tänka om angående att jobba fram till veckan innan bf.
    Irriterad på fk idag också. Ringde angående beslut om föräldrapenning som nu har tagit mer än 30 dagar. Dom säger att det saknar några uppgifter - varför har dom då inte bett om detta tidigare!!!????

• jemi01

Gutan o Alexandras: jag har bf 28/12 också första barnet!! Vilket datum gissar ni själva på att det kommer bli??

• jemi01

Jag hoppas på den 3e januari.. !! Tycker hon kan stanna kvar till efter nyår..

Svar på tråden december bebis 2012