Inlägg från: LizetteSW |Visa alla inlägg
  • LizetteSW

december bebis 2012

Hallå alla fina :)

Jag är beräknad 28 december och jag längtar så mycket efter våran plutt.

Jag har läst lite i tråden och såg att några blivit " påhoppade" om magen så nu tänkte jag dela med mig av en händelse som skedde när jag och min sambo var på därmedpasta och åt, när servitrisen plockat undan tallrikarna så frågade hon om jag blivit så mätt ( pekade på magen) eller om det var något mer där inne.
    Jag svarade att jag var med barn... Då fick vi till svars - OJDÅ, men hur gammal är du?
    Jag svarade att jag är 22 år och hon tyckte att jag var för ung för att skaffa barn, hon frågade även om vi hade någonstans att bo och om det var planerat eller ett missöde som enligt henne är väldigt vanligt bland unga människor.

Vilken idiot säger jag bara, det var ju sista gången jag går dit iaf ...

Hoppas ni får en tokbra dag :)           

• LizetteSW

Jag tror att det var hon som ägde resturangen, hon verkade vara lite utav en boss ;)
    Tyvärr kommer man på alla bra motargument när man gått därifrån. 

• LizetteSW

Igår började vi våran föräldrakurs , det känns så nära nu och faktiskt lite läskigt. Innan kursen har var jag inte alls nervös och jag trodde att kursen skulle lugna de små nerver som faktiskt spelade men icke då.. Nu är jag räddare än någonsin för förlossningen.. HJÄLP!!!

• LizetteSW
    Jiie skrev 2012-10-18 10:43:00 följande:
    Vi har aldrig gått nån föräldrarkurs, har inte förstått grejen med det hehehe...

Haha, jag vet ju inte vad den kommer att ge mer, men det kändes som ett bra val då det är vårat första barn, men det går ju inte att komma ifrån att jag blev uppskrämd. Min sambo därimot tyckte det var jätte bra och han känner sig coollugn nu ;)
  • LizetteSW
    jemi01 skrev 2012-10-25 20:06:00 följande:
    LizetteSW: Vad gissar du på för datum?

Jag har alltid trott att han/hon ska komma 3 eller 6 jan, nu tror jag mer på typ 22 dec ;)
  • LizetteSW
    jemi01 skrev 2012-10-31 12:41:35 följande:
    Varför tror du tidigare nu? Det skulle ju vara typiskt om man var tvungen att fira julafton på bb...

Det mesta är nog för att jag har varit så stressad i slutet, fått en del komplikationer från de. Har bara en känsla, men svårt att veta faktiskt :P

Ja, att fira jul på bb är inget jag drömmer om :P  
  • LizetteSW

Hur har ni gjort? Har ni tagit reda på könet eller inte?

Det känns som att alla tar reda på de idag... Varför valde ni som ni gjorde? :)  

Svar på tråden december bebis 2012