• nixxia

december bebis 2012

sweetbird skrev 2012-11-28 11:03:21 följande:
    Har det kommit någon bebis??? :)

Köpte stödstrumpor i dag, va ju som ett helt gympapass att ta sig i dom haha

ett tips att ta på dem vik den ena strumpan dubbel töj ut med handen o träd på foten sen behöver du bara dra upp resten =)
  • nixxia

hej hopp hoppar in här med om det e ok =)! ja väntar mitt första efter ett försök på nästan 10 år, fick ett sent missfall för 4 år sen i 5 månaden men nu har vi bebben inne o mycket aktiv, har dock haft mycket koplikationer med förkortad livmoder inlagd o blödningar, väntas bf 31 dec men tror bebben kommer tidigare =)

• nixxia
    Jiie skrev 2012-11-29 03:57:38 följande:
    Niilliis: njae... Kortfattat: de jag hört som det blivit megafel på har alla fått veta att bebisen väger ca 3,5 men har sedan vägt 1,2-1,5 kilo mer!!
    Nu är ju tjejer generellt mindre än killar och jag tror mer på din mätning än min!

Nixxia: välkommen :))
    Vart bor du?

hej hej jag bor i billesholm =)
  • nixxia

Hihi japps Skåne is the skit hihi skämt o sido

Jiie skrev 2012-11-29 15:19:05 följande:
    Åh en skånetös!! De e jag med egentligen... Mamma bor i Vittsjö och pappa i Bjuv :))

• nixxia
    sockerpian skrev 2012-11-30 13:01:11 följande:
    Hej allihopa❤ vi fick en pojke som ska heta Evert. Han föddes med snitt efter 24 timmars värkarbete som ledde ingenvart förutom helvetet :( sorry! Men vi mår jättebra och Evert är världens sötast såklart :) nu ska vi snart få komma hem från bb och mysa❤

grattis =)
  • nixxia
    Niillis skrev 2012-12-05 10:59:02 följande:
    Vår flicka kom 02:45 inatt Nova ska hon heta

grattis
  • nixxia

om magen blir hård av att man reser sig o sitter i ca en halvtimme åt gången , eller om man promenerar så magen blir andsträngd(hård), mesta dels nedre delen vad kan det vara , förvärkar`? o sitter ja vid datorn så blir hela magen hård?

• nixxia

oki, måste varit jobbigt för dig o ha det så länge, ja har haft det i ca 4 dagar =/

Svar på tråden december bebis 2012