december bebis 2012
Hej tjejer! Hoppar in här. Är enligt sista mens beräknad på nyårsafton :) Fick gravid 1-2 veckor idag. Såååååå glad!
MA i januari. Första barnet. Bor på Gotland. Hmmmm. 31. Mår illa. Är trött. Och hungrig :)
Hej tjejer! Hoppar in här. Är enligt sista mens beräknad på nyårsafton :) Fick gravid 1-2 veckor idag. Såååååå glad!
MA i januari. Första barnet. Bor på Gotland. Hmmmm. 31. Mår illa. Är trött. Och hungrig :)
Tack!!!
tack alla söta!
Illamåendet verkar bli värre dag för dag. Ser det som positivt. Dock lite jobbigt nu när jag ska in i timmesmöte med chefen. medarbetardialog så det är inte direkt så att jag kan smita heller
Gud vad fina magar ni har. Själv känner jag mig mest pluffsig. Kanske lite mer än vanligt eftersom jag blir så gasig. Å andra sidan är jag ju typ i v 5 idag :P
Vet inte riktigt va jag trodde men känns nästan som att jag förväntade mig att börja där det slutade i vintras. Konstigt. Men lite så känns det. Är iofs mycket lugnare den här gången. Det liksom känns att det kommer gå bra :)
Hur har ni det flickor? Själv bröt jag precis ihop lite inför sambon. Har gått upp en del efter mitt MA (tröstäta? Jag?)
Fick lite panik när jag insåg att jag faktiskt inte kan göra jättemycket åt det nu. Kommer självklart försöka äta nyttigt och gå promenader. Men inga större insatser.
Härligt ;)
Eleora: Visby. Vill dock flytta ut på landet. Men det får vänta nåt år till. :)
Jo det är ju så. Vi kommer nog flytta ut en eller två mil från Visby. För att få lite av båda. Jobbar ju i Visby och vill inte få för mycket pendling.
Idag njuter jag av solen hemma hos mina föräldrar. Njuter och tänker på framtiden. Härligt!