• Svar på tråden postnummer innanför tullarna?
  • Jäded

120.

Är det någon särskild adress du söker föreslår jag eniro eller liknande.  

• Jäded
    Chianti skrev 2012-04-05 20:15:40 följande:
    Nej jag vill veta alla postnummer. 120 stämmer inte, 115 t ex ligger inom tullarna.
    Jaså? 
    Alla som ligger innanför tullarna tror jag inte någon här har koll på, men sök på nätet så får du väl svar.  
  • mrsStatham
    Chianti skrev 2012-04-05 20:50:54 följande:
    Så Mrs SmartAss. Vad är svaret då?
    Å hej, här var vi glada 
    Bara två saker är oändliga
  • mrsStatham
    Chianti skrev 2012-04-05 21:06:36 följande:
    Ja. Och svaret är?
    Den som söker den finner.
    Svaret finns i länken 
  • Chianti
    mrsStatham skrev 2012-04-05 21:07:43 följande:
    Den som söker den finner.
    Svaret finns i länken 
    Du hittar det alltså inte heller genom att googla. Det hade jag kunnat tala om för dig redan innan du gjorde dig besväret att svara. Trodde dock att vilken dumskalle som helst skulle kunna lista ut att jag googlat innan jag startade en tråd här. Men tydligen inte.
    Min egen variant av babystepsen: www.familjeliv.se/Bloggar-9-38/b128698.html
  • mrsStatham
    Chianti skrev 2012-04-05 21:23:34 följande:
    Du hittar det alltså inte heller genom att googla. Det hade jag kunnat tala om för dig redan innan du gjorde dig besväret att svara. Trodde dock att vilken dumskalle som helst skulle kunna lista ut att jag googlat innan jag startade en tråd här. Men tydligen inte.
    Jag blev faktiskt ganska nyfiken, så jo, jag vet att svaret finns i länken Flört
  • myt

postnummer som börjar på 11 ligger innanför tullarna.

men om du vill veta varje postnummer kanske du kan kontakta postnummerservice? de borde veta, kolla www.postnummerservice.com

Svar på tråden postnummer innanför tullarna?