Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

Oraklet är öppet!

Nyseparerad och undrar nu om barnen och jag kommer flytta ner till min hemstad i sommar som jag vill? Kommer jag hitta ett jobb, en bra lägenhet, förskola till barnen och kommer vi klara oss ekonomiskt? Kommer jag hitta kärleken igen?

• NoahLeah
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-07 21:16:53 följande:
    Ja, en flytt blir aktuell men tiden rinner iväg för er och till denna sommar går det inte. Däremot ser jag er nästa sommar och då är ni i din hemstad! Du kommer ha trassligt med jobb till en början, men en underbar lägenhet väntar! Angående förskolan till barnen ska du hålla utkik efter en man som arbetar nära en tågstation - han är den nya kärleken i ditt liv och han kommer också att ge tillskott i ekonomin. Oraklet råder dig att stilla din oro - du är fantastisk som mamma.
    Tack.
    En liten fråga till, kommer jag hitta en bostad i den staden jag bor i nu (i sommar) då jag absolut inte kan bo kvar med exet tills nästa sommar?
  • NoahLeah
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 16:41:35 följande:
    Ja, en bostad kommer dyka upp. Oraklet råder dig dock att ha den så kort tid du kan, för den är inte hälsosam för dig.
    Känns som jag blir fast här då.
  • NoahLeah

Fått erbjudande om lägenhet i min hemstad men undrar hur det blir på jobbfronten??

Svar på tråden Oraklet är öppet!