Inlägg från: stadiljus |Visa alla inlägg
  • stadiljus

Oraklet är öppet!

Hej!

Jag undrar vilket när vår lilla flicka kommer att födas. Jag undrar också vem som är min skyddsängel.  

Hälsningar Anni   

• stadiljus
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-11 19:13:51 följande:
    Oraklet ser två tvåor, så runt den 22 i månaden kommer din flicka att födas. Din skyddsängel är någon du träffat för länge sedan i samband med att du besökt en skola. Ni var inte nära vänner, men bekanta. Din skyddsängel är numera en avliden person, när hon levde bar hon ofta långa överdelar såsom klänningar, kappor, rockar mm.
    Tack för svaret! 22 är nog 22/5, alltså 6 dagar innan bf. Spännande!!

Skyddsängeln är jag inte säker på. När gick på mellanstadiet eller högstadiet fick en av de unga lärarna på lågstadieskolan cancer (jag tror det var leukemi). Hon var min systers klassföreståndare och jag tror att jag hade hunnit byta till högstadieskolan då. Hon var alltid välklädd i kappa och hon och min mamma hade väldigt mycket kontakt under hennes sjukdomsperiod, tills hon gick bort. Tänkte ifall det kunde vara hon. Har du någon mer ledtråd? 
  • stadiljus

Tack för ditt svar angående min skyddsängel. Vet inte vem det är ännu men har en annan gissning, kanske kommer jag aldrig få veta heller. 

Vet inte om du svarar på sånt här men min nyckelknippa har försvunnit nu i helgen. Tror att min sambo tog den för att låsa upp i källaren och sätta igång vattnet eller hämta något när vi var i stallet. Kan du se var den är? Har kollat igenom en del kläder som han kan ha haft på sig men inget napp ännu...   

Svar på tråden Oraklet är öppet!