Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Schrewelius85 skrev 2012-04-21 20:26:11 följande:
    Kan du se hur jag ska bete eller göra för att lyckas charma och få tillbaka barnens pappa igen? Vad vill han liksom att jag ska göra. Han är en dålig talare ;)
    Dina barns pappa har känslor för dig som han inte vill erkänna, både bra och dåliga. Han är rädd för dina krav på honom, och känner sig inte tillfreds med att stå i centrum. Oraklet råder dig att inte ge upp försöken, för det finns goda chanser att ni blir ett par igen, men då måste du under en period låta honom styra. Oraklet råder också att ni tillbringar mycket mer tid än tidigare med att vara tillsammans bara ni två eller med barnen, skippa parmiddagar och att träffa kompisar ofta. Oraklet håller tummarna!
  • Kaupa Jaur
    Mirabelle01 skrev 2012-04-21 21:41:27 följande:
    Vad kommer att hända med mig och min nya kärlek? Det finns många komplikationer, vi bor långt ifrån varandra, bla. Han verkar ha fått panik. Älskar han mig? Kommer vi få varandra och bli lyckliga tillsamnans?
    Oraklet kan tyvärr inte se något varaktigt förhållande mellan er, men runt omkring dig finns tvivel. Älskar du verkligen honom, eller vill du egentligen bara ha någon att älska? Fråga dig själv om han är värd att vänta på. Hans känslor för dig har varit mycket intensiva, men Oraklet tror att han inte vet själv vart han är på väg. Oraklet råder att inte släppa den här killen helt, men unna dig att söka på annat håll under tiden. Du behöver givetvis inte vara otrogen, men ha mentala förberedelser.
  • Kaupa Jaur
    MosterEsther skrev 2012-04-21 21:53:29 följande:
    Vilket datum ungefär kommer våran bebis?
    Kommer allt att gå fint? 
    Oraklet ser ett ensiffrigt datum, och det kommer att gå strålande!
  • Kaupa Jaur
    Justmee84 skrev 2012-04-23 09:38:51 följande:
    hahaha coolt... Ser du ungefär när dessa små pojkar kommer? Vet du vad det roliga är, jag bor på en bondgård!!! är det de du menar kanske?! Men vem kommer vara far till pojkarna?
    Tro det eller ej - dina pojkar kommer fylla år dagarna efter varandra. Den ena den nionde och den andra den tionde! Förmodligen blir de födda i skyttens tecken. Pappan till pojkarna kommer vara en gammal skolkamrat till dig från din lågstadietid, en kille du inte la märke till då, men som lagt märke till dig i många, många år.....
  • Kaupa Jaur
    Laugh skrev 2012-04-23 12:42:02 följande:
    Tack för ditt svar!

Vad menar du med att fler barn kommer? Då jag inte har några barn nu. Kan det vara så att det finns ett litet pyre i magen snart och att det dröjer tre år innan nästa kommer? Eller hur menar du? När kommer mitt första barn? Kommer vi lyckas bli med barn på egen hand?

Vad kommer jag jobba med när jag får jobb? Vad kommer min sambo få jobb inom?

Om jag inte har någon diagnos. Hur kommer det sig att jag mår så fruktansvärt dåligt i perioder. Med smärta.
    Har det något med PCO eller IBS att göra?

Kommer jag och sambon flytta till ett hus, och när isf?

Väntar på spänning på dina svar! :)
    Oraklet ser att du kommer få fler barn än ett, möjligen 4-5 stycken av blandade kön. Ditt första barn kommer snabbare än du anar, ni lyckas på egen hand! Tänk efter när du sist befann dig i ett större köpcentrum. Då hade du din allra bästa tid för att bli gravid, då vet du när i din cykel du har störst chans. Du kommer att jobba i en mindre butik som säljer någon form av hälsokost. Din sambo går arbetslös en tid innan han arbetar på en hög byggnad. Din smärta har inte med PCO eller IBS att göra, utan Oraklet råder dig att kontrollera din bentäthet på en bentäthetsmätning. Kanske kan det leda dig vidare på rätt väg. Ni kommer flytta till ett hus, men det dröjer, för er ekonomi är lite för klen för att orka med ett husköp. Oraklet tipsar om hyresrättsvillor!
  • Kaupa Jaur
    Jag skrev 2012-04-24 12:31:00 följande:
    Bär jag ett barn i magen?
    Oraklet ser tyvärr inget barn.
  • Kaupa Jaur
    Connecting skrev 2012-04-30 19:12:23 följande:
    Fan då.. Är det en snabb död eller kommer jag ligga och lida ensam länge där  vid stegens fötter?
    Du kommer inte att vara ensam vid händelsen, en person som försökt få dig att inte klättra upp kommer att försöka rädda dig, förgäves. Din envishet och otroliga självständighet som tagit dig fram genom livet kommer bli ditt fall, bokstavligen....
  • Kaupa Jaur
    Trixie skrev 2012-04-30 19:14:24 följande:
    Spännande det  här :) Här kommer min fråga. När kommer jag att bli gravid? Detta är mitt hjärtas innerligaste önskan..
    Du kommer att bli gravid i anslutning till din egen födelsedag, då är chanserna stora!
  • Kaupa Jaur
    stadiljus skrev 2012-05-06 08:57:50 följande:
    Tack för ditt svar angående min skyddsängel. Vet inte vem det är ännu men har en annan gissning, kanske kommer jag aldrig få veta heller. 

Vet inte om du svarar på sånt här men min nyckelknippa har försvunnit nu i helgen. Tror att min sambo tog den för att låsa upp i källaren och sätta igång vattnet eller hämta något när vi var i stallet. Kan du se var den är? Har kollat igenom en del kläder som han kan ha haft på sig men inget napp ännu...   
    Oraklet anar att nyckelknippan nu är tillrätta, men om den inte skulle vara det: titta nära mikron!
  • Kaupa Jaur
    agapilinda skrev 2012-05-06 09:02:39 följande:
    Hur kommer det gå i min relation? Ekonomin och jobbet?
    Familjen?
    Det kommer svaja, men ni har mycket att bygga på. Oraklet råder att ni inte binder upp er på lån eller gemensam egendom alltför mycket, då det blir känslomässigt tungt att ta reda på om ni skulle välja skilda vägar. Du får en rejält förbättrad ekonom under nästa år tack vare ett nytt jobb där du avancerar snabbt. Angående familjen så ser Oraklet att den utökas, men inte med en bebis utan med ett större barn. Familjehem eventuellt.
Svar på tråden Oraklet är öppet!