Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

agapilinda skrev 2012-05-06 09:04:00 följande:
    Har även slarvat bort ett kors, vet du var det är?
    Någon har skojat med dig och gömt korset, men sedan själv glömt bort detta. Hör med en vän med kort hår, den personen vet var korset är om man tänker efter!
  • Kaupa Jaur
    UnderbaraPojke skrev 2012-05-16 09:03:13 följande:

Vilken vecka kommer min pojke att födas ?
    Kommer det bli en lätt eller jobbig förlossning?
    Kommer min sambo någonsin fria till mig ? Isf långt fram eller inom en snar framtid?

Tacksam för svar !!        

I vecka 33 ploppar han ut, det blir en lätt förlossning för dig men för din pojke blir det en aning kämpigare med att hålla värmen. Din sambo kommer inte att fria till dig av blyghet, trots att han vill! Oraklet råder dig att smussla in lite bröllopstidningar och annat på en plats där han vistas ifred, då ökar chanserna till att han vågar!
  • Kaupa Jaur
    Annie4004 skrev 2012-07-23 09:25:02 följande:
    Vi bor i Väderstad och vår katt Simba försvann den 17/7, han är vit med svarta prickar, kastrerad och id-märkt. Kan du se var han är?

Oraklet ser en lada, men inte en vanlig bondlada utan en numera ombyggd lada. Ladan fungerar som något slags butik eller utställning idag. Där har Simba tagit sig in när han blivit skrämd och sedan blivit matad och stannat kvar. Oraklet tror inte att Simba är medveten om vägen hem då han blivit flyttad med bil av en människa som ovetandes om hans märkning tog för givet att han hörde hemma vid ladan. Sök sådana byggander så är chansen stor att någon sett Simba!
  • Kaupa Jaur
    Semlan skrev 2012-07-23 15:05:06 följande:
    När föder jag och vilket kön blir det? =)
    På en onsdag när du egentligen hade något viktigt inbokat kommer fin flicka!
  • Kaupa Jaur
    Ziraya skrev 2012-07-23 15:15:07 följande:
    När får jag mitt drömjobb? :D
    Ditt drömjobb kommer till dig om du marknadsför dig via internet! Skryt på om dina talanger, så har du snart ett erbjudande!
  • Kaupa Jaur
    piggelin88 skrev 2012-07-23 15:16:31 följande:
    När kommer jag att bli gravid?

Kommer jag snart att få fast jobb på det stället jag är idag?
    Du blir gravid på en tidpunkt du själv tycker är olämlig, men den är rätt för dig! När snön faller i år är chanserna stora för graviditet. Du kommer inte att få fast än,utan det dröjer,men du ligger bra till hos chefen just nu.
  • Kaupa Jaur
    Idiial skrev 2012-07-23 15:18:55 följande:
    Kommer min graviditet gå bra?
    Ja, allt går bra förutom i vecka 37, då du drabbas av en mindre blödning. Det är dock inget farligt, men kommer att kännas dramatiskt för dig.
  • Kaupa Jaur
    Tjolinti skrev 2012-07-23 15:20:20 följande:
    När kommer jag och min Man att köpa hus? 
    År 2014 ser Oraklet att ni står framför en villa.
  • Kaupa Jaur
    Justmee84 skrev 2012-07-23 15:40:21 följande:
    Glad  kan du se vilket år dessa pojkar föds?
    Oraklet tror starkt på 2022 - två lika siffror och två lika pojkar!
  • Kaupa Jaur
    villbligravid2012 skrev 2012-07-23 15:48:10 följande:
    när kommer jag bli gravid?  
    Du får ett plus nästa år, men det dröjer till 2015 innan du föder ditt efterlängtade barn!
Svar på tråden Oraklet är öppet!