Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Miii skrev 2012-04-06 21:50:08 följande:
    Kommer jag och min man finna varandra igen o lösa alla problem?
    Ni kommer inte att bli ett par igen, men däremot kommer era gräl att lösa sig och ni blir goda vänner. I en framtid nära pensionsåldern är det dock inte helt omöjligt att gnistan tänds igen! Oraklet ser helt klart starka band mellan er och ni bör hålla kontakten med varandra vad ni än tycker om den andre.
  • Kaupa Jaur
    Prickig123 skrev 2012-04-06 21:52:03 följande:
    Kommer jag bli gravid inom en snar framtid? Kommer vi flytta tillbaka till hemorten snart?
    Håll utkik efter ett sovrum inrett i turkost, där ökar chansen för dig att bli gravid. När det blir är oklart, men det är snö på marken då du gör gravtestet. Ni kommer inte att flytta tillbaka den närmaste tiden, men inom ett par år är ni hemma igen!
  • Kaupa Jaur
    Annanstans skrev 2012-04-06 21:54:41 följande:
    Vi väntar vårt andra barn i dagarna... kommer fullmånen inatt att göra så att min förlossning kommer igång eller får vi vänta ytterligare några dagar innan den startar?
    Din förlossning startar inatt - för att klinga av igen. Ert barn är inte riktigt redo än. Men snart så, snart!
  • Kaupa Jaur
    Miii skrev 2012-04-06 21:56:32 följande:
    Tack oraklet, kan du se orsaken till varför vi inte blir ett par trotts att vi älskar varandra?
    Din partner älskar dig, men är dålig på att visa det. Mer kärlek behöver komma in i ert förhållande igen. En kvinna i hans släktkrets får honom att minnas hur mycket han längtat efter dig. Bli inte svartsjuk på denna kvinna, hon har en positiv effekt på ditt och din partners förhållande. Tisdagar bjuder framöver på dagar med stor chans till romantik.
  • Kaupa Jaur
    Vanten skrev 2012-04-06 21:57:46 följande:
    Kan oraklet se när min bebis ploppar ut?
    Runt den 15 i månaden går många currylinjer vilket kan tyda på en förlossning.
  • Kaupa Jaur
    JanaLiiN skrev 2012-04-06 22:00:59 följande:
    Bör jag köpa en Trisslott nästa gång jag handlar på Ica?
    Oraklet avråder från trisslott om du inte har möjlighet att få plocka lotten själv. Välj i sådana fall den sjunde lotten bakifrån räknat, där har du chans till en tresiffrig vinst.
  • Kaupa Jaur
    Sensimillia skrev 2012-04-06 22:24:11 följande:
    Kan oraklet vara vänlig och titta efter om jag kommer att få en flicka eller pojke? Vore också hemskt roligt att få veta om våra två tikar är med valpar, eller någon av dom? Tack på förhand! :)
    Oraklet ser en överraskning - ni har förutfattade meningar om vad barnet i magen har för kön och ni kommer få tvärtom! Oraklet tror dock mest på en flicka. En av tikarna är dräktig!
  • Kaupa Jaur
    Sofie 87 skrev 2012-04-06 22:30:18 följande:
    Kommer jag och min sambo få fler barn?
    Kommer jag någonsin byta jobb?
    Kommer vi bo kvar i vårat nuvarande hus eller flytta?  

Ja, ni kommer få ett barn, men det dröjer och blir ett så kallat sladdbarn. Ha tålamod! Du kommer byta jobb nästa vinter då du behövs på annat håll. En flytt blir aktuell, men det dröjer mycket länge. Var vaksam på det du brukar klassa som skräptidningar, i en sådan tidning finns annonsen om drömbostaden!
  • Kaupa Jaur
    Janna33 skrev 2012-04-06 22:41:38 följande:
    Kommer jag få en flicka eller pojke?
    När kommer bebisen komma?
    Kommer jag och min partner få flera barn? 
    Oraklet ser en pojke. Talet 16 får stor betydelse i hans liv, förmodligen hans framtida födelsedag. Ni kommer att få ytterligare en pojke!
  • Kaupa Jaur
    Emma 89 skrev 2012-04-06 22:45:04 följande:
    När kommer jag att byta jobb? Och vad kommer det nya jobbet vara för jobb?
    Du kommer inte att byta jobb det närmaste året, däremot får du en annan position på jobbet. Du blir befordrad högre upp, något du inte väntat dig. Du byter jobb kort därefter till ett arbete där du varje dag möter någon klädd i svart, Oraklet ser lite otydligt konturerna av barackliknande hus.
Svar på tråden Oraklet är öppet!