Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Angelica 87 skrev 2012-04-07 21:17:00 följande:
    Hej Oraklet. Har några frågor til dig.. Ser du något mer barn för mig och när i framtiden? Vilket kön blir det på barnet, när under året kommer barnet i så fall? Ser du om jag kommer få något jobb och inom vilket yrke och när? När kommer jag ta mitt körkort? Är så tacksam om dessa frågor kunde svaras på.. Med vänlig hälsning // Angelica
    Ja, du kommer få två barn till. När är lite suddigt, men det dröjer inte allt för länge. När nästa höst kommer får du förmodligen ett glädjande besked! Det första barnet du får är en pojke. Du kommer att få ett jobb inom vården, och det passar dig bra för du är mycket varm som person. Inom tre månader har du ett jobberbjudande. Du kommer ta körkort när alla barnen är födda och blivit lite äldre!
  • Kaupa Jaur
    Buscemi skrev 2012-04-07 21:23:53 följande:
    Oh vad spännnande. 

Ser du fler barn? Eller ens samma partner? 
    Samma partner kommer du definitivt ha, ni klarar er inte utan varandra och är mycket fästa vid varann. Ett till barn blir aktuellt. I samband med ett bilköp får du ett positivt gravtest!
  • Kaupa Jaur
    gröna hönan skrev 2012-04-07 22:02:16 följande:
    Då vill jag gärna veta om jag kommer att få en lägenhet där jag vill? Och ingår det en ny man i den?
    Ja, du kommer hitta en ny lägenhet. Dock lite mindre än du tänkt dig, men eftersom din nya kärlek finns där har det mindre betydelse för dig. I din närhet finns en man som äger en vit tvådörrsbil, han är din nya man!
  • Kaupa Jaur
    livannie77 skrev 2012-04-07 22:03:00 följande:
    Kommer jag och min man få fler barn, vi har två ganska stora nu. Är nöjd men funderar ändå lite =)
    Oraklet ser inte något mer barn tyvärr, men å andra sidan har Oraklet glömt att sätta i sina linser så det kan hända att Oraklet ser lite suddigt!
  • Kaupa Jaur
    livannie77 skrev 2012-04-07 22:08:20 följande:
    Också en till fråga om du har tid ? Kommer min man att få jobb efter utbildningen ?
    Ja, han kommer få arbete på en plats mycket nära sitt barndomshem!
  • Kaupa Jaur
    Poppee skrev 2012-04-07 22:47:12 följande:
    När kommer min bebis? Har bf denna månad, ser du datum kanske?
    Runt den 21 kommer bebisen att vilja komma ut.
  • Kaupa Jaur
    Suzzi72 skrev 2012-04-07 23:01:33 följande:
    När kommer min bebis och vilket kön har den?
    Din lilla flicka kommer i samband med att du blir bjuden på ett bröllop, så håll koll i brevlådan!
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-07 23:16:24 följande:
    Vilket datum kommer min bebis och vilket kön har den :) ?
    Oraklet ser en stark 3:a, den tredje i månaden möts era kosmiska energier och förlossar ett litet gossebarn.
  • Kaupa Jaur
    Minne00 skrev 2012-04-07 23:18:03 följande:
    Jag har träffat på en familj som jag tror att båda jag och min man kommer att få det mycket trivsamt tillsammans med, har jag rätt??
    Ja, ni har absolut goda chanser att bli nära vänner med denna familj. Du är vaksam, men du måste övertala din man att inte vara så godtrogen -  han går på det mesta. Denna familj är allt ni saknat rent socialt, även om ni är mycket olika i sättet att betrakta världen. Håll utkik efter byggnadsarbetare kring ert bostadsområde, när de dyker upp är det rätt tid att bjuda hem denna familj.
  • Kaupa Jaur
    cassie27 skrev 2012-04-07 23:22:19 följande:
    Hej, som många andra undrar jag när föddes min bebis, är beräknat i april och så rädd för förlossningen. Vill veta oxå om allt kommer gå bra under förlossningen? Tack i förhand!
    Oraklet ser att en stor händelse är på väg in i ditt liv den 27. Förlossningen kommer att gå bra, men du bör se över din BB-väska, för du har glömt något viktigt! Oraklet råder dig att lyssna med ett halvt öra på alla goda råd du får och ta stöd av de du verkligen är nära.
Svar på tråden Oraklet är öppet!