Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

bebis86 skrev 2012-04-07 23:49:30 följande:
    När kommer min bebis
    Var extra vaksam runt den 16 i beräknad månad, då roterar Saturnus månar extra snabbt och står i direkt koppling till din kropp.
  • Kaupa Jaur
    Häftigt skrev 2012-04-08 07:20:52 följande:
    Vilket datum kommer min bebis?
    Runt den 13 i månaden, men du bör vara vaken ordentligt på tisdagar - för då vill bebisen ut!
  • Kaupa Jaur
    åjjagåjja skrev 2012-04-08 08:03:45 följande:
    Hej! Undrar när vår bebis kommer och vilket kön det är? Tack!
    Oraklet ser tyvär ej datum, däremot är 14:07 ett viktigt klockslag för er lilla flicka att födas.
  • Kaupa Jaur
    Hemlighet skrev 2012-04-08 08:07:56 följande:
    Här är en till som undrar när min bebis kommer att komma har bf nu i april?
    Kommer allt att gå bra kring förlossningen?
    Runt den 18 ska du vila ut ordentligt, för någon dag därefter kommer bebisen. Förlossningen kommer att gå bra - du är väl förberedd.
  • Kaupa Jaur
    aprilbebisen skrev 2012-04-08 08:08:42 följande:
    Hej vilket datum kommer min bebis att komma? tacksamm för svar :)
    Den 20 i månaden finns chans för bebisen att komma!
  • Kaupa Jaur
    Häftigt skrev 2012-04-08 08:12:06 följande:
    Tack ;) vilket kön har bebisen?
    Det är en pojke!
  • Kaupa Jaur
    Angelica 87 skrev 2012-04-08 08:28:21 följande:
    Tack för ditt svar Kom på några frågor till som jag vill ha svar på.. Kommer jag få dom två barnen med mina barns pappa? Ser du någon flytt för mig? Kan du se vart inom vården jag kommer få jobbet? Med vänlig hälsning, Angelica
    Japp, det kommer bli med samma pappa och en flytt blir aktuell inom två år. Du kommer arbeta på en arbetsplats som ligger nära en lekplats eller lekpark där du lekte som barn! Det finns stor chans att du kommer jobba med yngre personer inom vården, det vill säga inte äldreboende utan kanske akuttmottagning eller liknande.
  • Kaupa Jaur
    Blomman20 skrev 2012-04-08 08:40:11 följande:
    Kommer jag någonsin få barn och i såna fall när? Kommer jag finna kärleken och när kommer det ske? Kommer jag ha ett jobb i höst?
    På kärleksfronten ser det torrt ut just nu, men flera graviditeter väntar dig. En dotter kommer att komma till dig om ett par år, och på jobbfronten löser sig inte frågan till hösten, däremot kan du förvänta dig ett arbete till första advent!
  • Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-08 08:44:52 följande:
    dagens fråga till oraklet: Min son är förkyld, ska vi ut idag och ta en promenad i solen eller inte?
    Oraklet undfaller det sena svaret: men ja, din son bör vara ute idag, eftersom han kan komma att finna en ny lekkamrat!
  • Kaupa Jaur
    Louigbg skrev 2012-04-08 08:48:47 följande:
    Kan du se om min katt (som togs bort i måndags) har det bra? Kommer det någon ny katt in i mitt liv snart?
    Tack på förhand
    Din katt har det bra och hälsar att du ska ta dig an en orangefärgad honkatt, då hittar du rätt inom kort!
Svar på tråden Oraklet är öppet!