• Cia Pia

Hur ser en snopp ut på UL ? Är det nån som ahr bra bilder på det ??

Var på UL idag o hon bara for förbi, men jag är helt säker på att det var en snopp, men nu vill jag se hur det ser ut på bilder om nån har. Gärna sena UL eftersom jag själv är snart 37 fulla !

• Svar på tråden Hur ser en snopp ut på UL ? Är det nån som ahr bra bilder på det ??
  • Miim

Har förstått att det kan vara svårt (oberoende på vilken v) att se snoppen. Min svärmor som är bm på specen har sagt att man ska titta efter två vita fläckar i det området i stället - det är tydligen pungkulorna!

• Cia Pia

Jag såg nåt stort vitt, en kula o sen en liten pinne på det, måste varit snoppen

• mcQ

har tyvärr ingen bra bild från den vinkeln men på vår kommande son såg man jättetydligt en snopp på ul i v 18. det gick lixom inte att misstolka :)

• Cia Pia

tettesnutt

Kikade in o ser att det var nåt sånt jag oxå såg, fast det var mer vitt/ljust, men bilderna var sljusare än era så det stämmer nog

• Ida 3

Jag har ett i mitt galleri också. Gå gärna in och titta

• lollan82

nej jag har inga för jag är bara i v 17.. men jag bser inga vita prickar på era foton..
    hoppas jag inte gör någon arg men jag förstår inte bilderna...

• Cia Pia

lollan

Jag har inga.. Men man ser på dom andra som skrivit att dom har

• Karro midsommarbrud

På första sidan i mitt galleri har jag bild på snopp o pung från ul i v. 33

• Cia Pia

Blir åter igen övertygad om att det var vad jag såg Inte för att det spelar nån roll egentligen, men det är lite kul...

• chillie

På mina tre flickor har det bara synts två streck på UL

Svar på tråden Hur ser en snopp ut på UL ? Är det nån som ahr bra bilder på det ??