• Anonym

får du fontän orgasm?

jag är lite nyfiken hu många kvinnor verkligen får fontänorgasm?

• Svar på tråden får du fontän orgasm?
  • Anonym
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-07 16:29:22 följande:
    Ja, det kan jag få. Inte förrän efter jag födde barn dock.
    får du det lätt?

när får du det?
  • Anonym

kan också få det, men jag vet aldrig på förhand ATT det blir en fontänorgasm.  Så jag kan inte medvetet jobba mig till en.

dom gånger det hänt så har det hittills hängt ihop med att jag varit mentalt avslappnad och alltså 100% koncentrerad och engagerad i sexet. och observera - det har hänt BÅDE vid ensam onani och med regelrätt samlag.     

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-07 16:39:26 följande:
    kan också få det, men jag vet aldrig på förhand ATT det blir en fontänorgasm.  Så jag kan inte medvetet jobba mig till en.

dom gånger det hänt så har det hittills hängt ihop med att jag varit mentalt avslappnad och alltså 100% koncentrerad och engagerad i sexet. och observera - det har hänt BÅDE vid ensam onani och med regelrätt samlag.     
    hm låter mysigt..

men vad är det ni kvinnor sprutar ut?
  • DetLillaÄcklet

Gör man på "rätt" sätt så är det enkelt. Det är min sambo som ger mig fontänorgasmer, han kan konsten bättre än jag.

• Anonym
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-07 17:00:22 följande:
    Gör man på "rätt" sätt så är det enkelt. Det är min sambo som ger mig fontänorgasmer, han kan konsten bättre än jag.
    ok
     vad gör han för att du ska få det
  • diversthlm

Jag trodde heller inte att kvinnor kunde få fontänorgasmer tidigare men sen så gick jag en kurs i att ge g-punktsmassage när bodde i USA och när jag g-punktsmasserar kommer nästan alla kvinnor i fontänorgasm. Det är helt makalöst häftigt!

• Anonym (jag!)

jag har med fått!
    inget speciellt bara att det blev jävligt blött ^^

men det var nog med så att jag var 100% fokus på sexet och avslappnad för jag har aldrig fått det innan, än med just denna killen!
    synd att vi slutade träffas för sexet var underbart! bästa sexet jag haft 

• Smecker

Angående rubriken:

Fontän orgasm? En sprudlande känsla alltså?

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • DetLillaÄcklet

Han masserar min g-punkt. En otrolig känsla faktiskt. Får jag en sån orgasm så kan jag enklare få flera under akten . Ju fler jag får desto lättare är det att få nästa, och de blir skönare för var gång. Håller vi på tillräckligt länge jag kan få fontänorgasm endast av upphetsning, behöver ingen beröring alls.

• HäckHäxan

Jag kan få, men inte ge mig det själv.

Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Anonym
    diversthlm skrev 2012-04-07 17:23:08 följande:
    Jag trodde heller inte att kvinnor kunde få fontänorgasmer tidigare men sen så gick jag en kurs i att ge g-punktsmassage när bodde i USA och när jag g-punktsmasserar kommer nästan alla kvinnor i fontänorgasm. Det är helt makalöst häftigt!
    Hur gick det till då? *vill lära mig*
  • HäckHäxan
    diversthlm skrev 2012-04-07 17:23:08 följande:
    Så är det för många, hittar man bara rätt ställe så fungerar det.

Men och nu är jag nördig, egentligen är det bara en annan del av klitoris som får massage och sprutet är effekten av det hela

Vissa kvinnor har lättare för det och andra svårare, det beror på hur den är placerad, hur tränad man är där nere och lite andra saker.

Såg en dokumentär om det för ett tag sen, tror den hette G spot or not eller liknande, helt klart intressant och sevärd tycker jag! Som egentligen skulle stänga av tvn och sova denna kväll.
  • diversthlm
    Anonym skrev 2012-04-07 20:57:28 följande:
    Hur gick det till då? *vill lära mig*

Du får gärna skicka ett PM till mig.
  • Fandango2012
    HäxanSurtant skrev 2012-04-07 21:56:47 följande:
    Så är det för många, hittar man bara rätt ställe så fungerar det.

Men och nu är jag nördig, egentligen är det bara en annan del av klitoris som får massage och sprutet är effekten av det hela

Vissa kvinnor har lättare för det och andra svårare, det beror på hur den är placerad, hur tränad man är där nere och lite andra saker.

Såg en dokumentär om det för ett tag sen, tror den hette G spot or not eller liknande, helt klart intressant och sevärd tycker jag! Som egentligen skulle stänga av tvn och sova denna kväll.
    Det stämmer säker att kvinnor som har starka bukmuskler har lättare för att få fontänorgasmer.
    Träffade en tjej för några år sedan som var så stark i f...an att hon pressade ut mig när hon fick orgasm och ofta så sprutade hon samtidigt ner både mig och sängen. 
  • HäckHäxan
    Fandango2012 skrev 2012-04-08 11:24:38 följande:
    Det stämmer säker att kvinnor som har starka bukmuskler har lättare för att få fontänorgasmer.
    Träffade en tjej för några år sedan som var så stark i f...an att hon pressade ut mig när hon fick orgasm och ofta så sprutade hon samtidigt ner både mig och sängen. 
    Så har ja med gjort, pressat ut killen vid orgasm, men aldrig fått fontäner genom samlag, fingrar it the shit där!
  • Anonym

Jag har fått fontänorgasm med dildo( pojkvännen som körde)

Men jag tror aldrig att han ens har sökt efter g- punkten, tänk om jag jättelätt får det om han skulle hitta den... Han älskar det ;) men hur ska jag på ett snyggtsätt få honom att "leta " efter den :)? Vi har ett bra sexliv men ibland har jag lite svårt att säga om jag vill prova nya saker...

Svar på tråden får du fontän orgasm?