• Anonym

får du fontän orgasm?

jag är lite nyfiken hu många kvinnor verkligen får fontänorgasm?

• Svar på tråden får du fontän orgasm?
  • Anonym
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-07 16:29:22 följande:
    Ja, det kan jag få. Inte förrän efter jag födde barn dock.
    får du det lätt?

när får du det?
  • Anonym

kan också få det, men jag vet aldrig på förhand ATT det blir en fontänorgasm.  Så jag kan inte medvetet jobba mig till en.

dom gånger det hänt så har det hittills hängt ihop med att jag varit mentalt avslappnad och alltså 100% koncentrerad och engagerad i sexet. och observera - det har hänt BÅDE vid ensam onani och med regelrätt samlag.     

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-07 16:39:26 följande:
    kan också få det, men jag vet aldrig på förhand ATT det blir en fontänorgasm.  Så jag kan inte medvetet jobba mig till en.

dom gånger det hänt så har det hittills hängt ihop med att jag varit mentalt avslappnad och alltså 100% koncentrerad och engagerad i sexet. och observera - det har hänt BÅDE vid ensam onani och med regelrätt samlag.     
    hm låter mysigt..

men vad är det ni kvinnor sprutar ut?
  • Anonym
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-07 17:00:22 följande:
    Gör man på "rätt" sätt så är det enkelt. Det är min sambo som ger mig fontänorgasmer, han kan konsten bättre än jag.
    ok
     vad gör han för att du ska få det
  • Anonym
    diversthlm skrev 2012-04-07 17:23:08 följande:
    Jag trodde heller inte att kvinnor kunde få fontänorgasmer tidigare men sen så gick jag en kurs i att ge g-punktsmassage när bodde i USA och när jag g-punktsmasserar kommer nästan alla kvinnor i fontänorgasm. Det är helt makalöst häftigt!
    Hur gick det till då? *vill lära mig*
  • Anonym

Jag har fått fontänorgasm med dildo( pojkvännen som körde)

Men jag tror aldrig att han ens har sökt efter g- punkten, tänk om jag jättelätt får det om han skulle hitta den... Han älskar det ;) men hur ska jag på ett snyggtsätt få honom att "leta " efter den :)? Vi har ett bra sexliv men ibland har jag lite svårt att säga om jag vill prova nya saker...

Svar på tråden får du fontän orgasm?