• Molban

Köpa Hunter gummistövlar på nätet billigt - var?

Hej! Jag skulle vilja köpa Hunter gummistövlar till mina barn till ett skäligt pris (3-400) och har hört att man kan hitta dem billigare än i butik (ca 700) på internet men hittar inget bra ställe. Ebay, okej men man åker ju på en frakt som gör att det blir lika dyrt som i sverige nästan. Dessutom undrar jag över storlekar om man köper dem från utlandet. Ena dottern ska ha 24 eller 25 - hon behöver inte ha dem nödvändigtvis just nu och den andra kring 31-32.
    Tips mottages tacksamt!

• Svar på tråden Köpa Hunter gummistövlar på nätet billigt - var?
  • Magriffe

Frakt från england är inte alls dyrt.

• Molban

Men...finns det en engelsk och en amerikansk sida? Har för mig att det fanns en sida som hette ebay.com/uk förut. Och när jag kollat på ebay så blir det inte så himla billigt tycker jag. Hade hoppats på att komma ner under 500-lappen!

• Magriffe

Jag har ebay i min iphone (som app) där har jag valt att visa bara från uk.

• Magriffe

Från us blir det galet dyrt

• Magriffe

Kollade lite just, finns stövlar ftån 200-250 sek och uppåt, frakt från 90 sek och uppåt.

• Molban

Men jag måste ju vara hopplös, jag som tycker att jag ändå har skaplig koll på internethandel men jag hittar inget ställe där man bara kan välja uk, om du hittar någon länk för stövlarna så får du jättegärna skicka över den för som sagt, jag är nog blind...!

• Magriffe

Erkänner : jag är usel på att kopiera länkar i mobilen...... :/

• myway

Åk till någon av hästmässorna. Där brukar dom rea ut dom som bara den.. =) Nu vet jag dock inte om det är nån innan Falsterbo Horse Show.

jag säger bara vad jag tycker
  • Magriffe

När jag loggar in på ebay på datorn hittar jag inte vart jag väljer bara uk. Men på ebay appen i iphone hittar jag det.

Svar på tråden Köpa Hunter gummistövlar på nätet billigt - var?