• YummyMami
    Anonym skrev 2012-04-10 10:30:44 följande:
    När insåg du hur han är. Innan första, andra eler tredje barnet!? Har du legat i dva´la fram tills nu!?

Han har säkert varit helt underbar innan och gjort dom där normala sakerna så som gått ut med sopor, gett henne sovmornar, tagit hand om disk och plockat leksaker MEN SEN HÄNDE DET SOM FÅR INTE HÄNDA!! Han ramla ner från en stege på'jobbet och slog huvudet och med det kom denna personlighet fram.
    Blogg om cancer och med tecknade nakenbilder dyslexiamaniac.bloggplatsen.se/
  • YummyMami
    Johan75 skrev 2012-04-10 12:04:24 följande:
    Vad får du ut av alla dessa förminskande kommentarer? Kanske är det sättet du skriver på eller min oförmåga att läsa vad du egentligen menar, men jag får intrycket att du bara vill klanka ner på de som har problem. Jag ser ser verkligen inte att du vill hjälpa, utan bara göra dig lustig över andras förtvivlan.
    Hmm, du verkar bekant.. Känns lite Deja vu över de här..

Vad jag får ut av det? Ja jag kanske är en bitter bitter en? Eller sen så fattar jag att vissa är obotliga och det spelar ingen roll vad man skriver till dem.. Eller ja kanske jag är cynisk ibland? Grunna på det du Flört
    Blogg om cancer och med tecknade nakenbilder dyslexiamaniac.bloggplatsen.se/
Svar på tråden Min kille gör min ledsen....