Jag vill inte leva detta livet mer, orkar inte med familj och barn!
Här har ni en mamma som har två barn och är gift. Äldsta barnet är sex år och har ADHD. Yngsta är sex månader och ganska krävande. Det har varit mycket i vårt liv under flera år egentligen men det har varit väldigt intensivt under den senaste månaden och jag har nu kommit till en punkt där mina tankar och känslor skrämmer mig. Jag mår dåligt när jag tänker på den kommande veckan med lämnandet i skolan, fram och tillbaka och bara en sån sak som att sätta fram mat till sexåringen får mig att nästan bryta ihop. Det känns som om allt går i ett, i ett, i ett och jag kom på mig med att flera gånger både igår och idag tänka att jag inte vill leva detta livet. Orkar inte. Jag vill vara för mig själv, kunna tänka, ladda. osv. Min man fick akut åka till sitt hemland då en förälder är döende. Jag uppmanade honom att åka. Kvar i två veckor blev jag med mina två barn. Sexmånaders flickan reagerade med att gråta så fort jag la henne ifrån mig, kunde inte ens gå coh kissa. Sen hade jag min sexåring som jag inte orkade göra ett dugg med då lillasyster tog all min energi. Lillasyster somnar tio på kvällen och sover till morgonen så det fanns verkligen ingen egentid någonstans. Mina föräldrar hjälpte mig och tog sonen i några dagar. Nu känner jag att jag orkar inte mer. Jag orkar inte ha en bebis som måste sitta hos mig och klänga, vill inte byta fler blöjor, vill inte höra mer gnäll, vill inte, vill vara ifred! Orkar inte tillgodo se sexåringens behov känns det som. Han får mat och blir skött men jag leker inte eller gör något speciellt med honom. Jag vill bara fly, jag ser inte längre fram emot något, jag tänker att livet är fruktansvärt tråkigt och jobbigt och att det bara rullar på. Vad är det med mig? Finns det någon här som kännt som jag att det är ett helt företag bara att lägga barnen, ge dem mat, osv. Jag orkar inte laga någon supermat heller eftersom systern gnäller hela tiden. Nu är mannen hemma men jobbar och kommer inte förrän efter fem. Jag hoppas att fler varit i min situation, eller liknande!