• Anonym

vilken ruskigt härlig buss-flört

Har ni/har ni haft - som jag har nu - någon mysig och anonym flört
    på tex buss/tåg eller så? Åker man, som jag gör, samma tider varje dag,
    så blir det ju lätt så att man känner igen folk som åker med samma tur som en själv.

Jag har alltså en så j*a härlig flört med en kvinna på ca 40, (jag är 27)
    sedan i aug -11. Hon började åka med samma buss som mig på morgonen.
    Jag satte mig som vanligt långt bak, och där sitter hon en morgon.
    Jag log åt henne och tittade ner lite försiktigt i hennes urringning, (kunde inte hålla mig,
    då hennes bröst är/verkar vara riktigt fina och allt annat är också kanon-fint:) 
    innan jag satte mig i höjd med henne, men på andra sidan gången.
    När jag skulle gå av, så log jag åt henne och tittade igen ner i hennes urringning
    så diskret det gick utan att hon ev. skulle ta illa vid sig.
    Hon log tillbaka och jag klev av, (nu vet jag att hon kliver av 4 hållplatser efter mig)

Morgonen efter så satt hon längre fram, och jag log åt henne, (och sneglade återigen
    ner på hennes tuttar - f-n det går inte att låta bli..) innan jag som vanligt satte mig långt bak.
    Morgonen efter den så satt hon långt bak igen, och jag sken upp i ett stort léende,
    och hon med - jag kände att om vi hade varit själva på bussen, så hade hon fått en
    riktig "resa" - förutom själva bussresan;))
    Vi åker båda långt på turen, så när det är 3-4 hållplatser kvar tills jag ska av,
    så är det inte många andra än vi två där längre bak i bussen, så jag började 
    ganska så snart bli mer och mer vågad när det gällde att flörta med blicken
    och även att klä av henne med blicken.

Efter ett tag så började jag att titta läänge ner i hennes urringning innan jag klev av,
    och under våra resor så satt jag och tänkte på hur det skulle vara att ha sex med henne..
    Jag får extremt lätt stånd på morgonen, och särskilt om jag inte riktigt har sovit ut ordentligt,
    och en morgon när jag skulle gå av, så hade jag medvetet tänkt väldigt mkt på sex
    och hade ett praktstånd innanför jeansen, och när jag skulle gå av så såg jag till
    att hålla på extra länge med att plocka upp påse och gym-väskan
    och på det sättet så lät jag henne se mitt tillstånd - och jag tittade henne i ögonen
    innan jag klev av - upphetsad som f-n av situationen. Hon såg helt klart påverkad ut, hon med;)

Så länge som det var någorlunda varmt ute, så lät hon mig se mer och mer 
    av hennes ben och några gånger även hennes trosor, och jag klev av med stånd 
    varenda morgon, och hon log ordentligt av den synen och jag log tillbaka:))
    Vi hade, och har, en sådan skön grej på gång, och jag som hade tänkt att flytta
    ca 10 mil o allt - men nu vet jag inte längre om jag vill detta - SÅ j-a härligt är det med att
    börja dagen på det här sättet 5 dagar varje vecka..!

F-n så great detta är, och jag känner att jag kommer att bo kvar så länge som hon
    åker med samma buss som jag:)) 
    Och för ca en månad sedan, så tog jag mod till mig och gav henne min mail en fredagsmorgon
    innan jag som vanligt lämnade denna pudding, och på lördagen så mailade hon mig
    och skrev att hon tänker på mig ofta och att hon även tänker på mig när hon 
    "tar hand om sig själv" s.a.s.
    Hon är singel precis som jag, men jag vet inte om det kanske är bättre att bara forts. att
    ha det så här, (hon har kids mer eller mindre på heltid) för detta är bara så j-a härligt - men
    jag vet samtidigt inte om vi kan hålla oss borta från
    att ses och ha sex någon gång.....f-n jag vill ha henne men samtidigt ha det så som det är idag..

Det är hur som helst så j-a upphetsande när hon mailar och skriver att hon smekt sig
    till orgasm på kvällen och tänkt på min kropp och min kuk, och jag skriver självklart 
    motsvarande tillbaka till denna pudding. Hon är lika kåt som jag och jag vill ta henne
    där på bussen, (om det gick - så skulle det gå, s.a.s:)) eller att jag åker med henne
    tills hon ska av, och så kan man busa utomhus, (ligger skog nära där) och så får jag
    komma lite försent helt enkelt..

Jag rek. helt klart att alltid åka med samma buss eller tåg, och är där ingen pudding
    att flörta med, så välj en annan tur, och kanske sitter det en tokpudding på den turen istället
    och sedan så är det bara att börja flörta efter några dagar - våga och vinn, som för oss!
    Jag är så kåt på henne att jag dör snart............så - har ni någon/några som ni
    flörtar med helt anonymt?
    På komm.-trafiken tex....men det kan ju lika gärna vara att man alltid går till samma café osv osv.

• Svar på tråden vilken ruskigt härlig buss-flört
  • markbon

Låter fan super gött! Jag har en tjej i 20årsåldern ( är 20 själv ) som alltid åker med mitt tåg på morgonen som jag jobbar på. Hon sneglar mkt när jag kommer med uniformen och ber att få se hennes färdbevis. Även om jag vet att hon alltid har biljett så vill jag ändå prata med henne! :) hon flirtar något enormt och det märks lika så på mig! Har faktiskt hänt en sommardag när hon satt väldigt lättklädd och jag kom och gjorde en biljettvisering. Hon satt där och verkligen särade på benen och ville nästan ha sex direkt! Jag gick sedan in i min tjänstekupe och gjorde mitt bästa runk på länge! :)

Jag tycker det är väldigt underhållande att jobba ska du veta!

• Anonym
    markbon skrev 2012-04-10 18:39:52 följande:
    Låter fan super gött! Jag har en tjej i 20årsåldern ( är 20 själv ) som alltid åker med mitt tåg på morgonen som jag jobbar på. Hon sneglar mkt när jag kommer med uniformen och ber att få se hennes färdbevis. Även om jag vet att hon alltid har biljett så vill jag ändå prata med henne! :) hon flirtar något enormt och det märks lika så på mig! Har faktiskt hänt en sommardag när hon satt väldigt lättklädd och jag kom och gjorde en biljettvisering. Hon satt där och verkligen särade på benen och ville nästan ha sex direkt! Jag gick sedan in i min tjänstekupe och gjorde mitt bästa runk på länge! :)

Jag tycker det är väldigt underhållande att jobba ska du veta!
    Grymt nice - kul att du har henne på kroken - hoppas att du får ge henne
    det skott i råttan, (tack Lorrygänget för det uttrycket) som hon uppenbarligen längtar efter..!

Tillbaka lite senare för att se om några fler har sköna grejer på gång;)
    (f-n det är något med tjejer och hur dom tänder på allehanda uniformer -
    detta utan att ha en aning om hur det är just i ditt fall)

"Stå" på dig ;))

• markbon

Det är något väldigt speciellt med att tjejer gillar killar i uniform, dem går liksom igång på det! Även om jag inte tycker det är speciellt snyggt med min tåguniform som skriker "jag jobbar här" men man har allt status när man skall be någon att lämna tåget.

Varför inte gå rakt på? Fråga om hon är sugen, kan ju bli hur bra som helst - men tro mig, känslan du bär är magisk! :)

• Anonym

puffar till det lite

• Anonym
    markbon skrev 2012-04-10 19:57:43 följande:
    Det är något väldigt speciellt med att tjejer gillar killar i uniform, dem går liksom igång på det! Även om jag inte tycker det är speciellt snyggt med min tåguniform som skriker "jag jobbar här" men man har allt status när man skall be någon att lämna tåget.
    Varför inte gå rakt på? Fråga om hon är sugen, kan ju bli hur bra som helst - men tro mig, känslan du bär är magisk! :)
    Tnx mate - ja, det kan bli magic:)

Ja, vad är det med tjejer och uniformer..?
    Det lika mysko som tjejer och hästar..
  • ElectroDiva

nää men det var en tjej på ett tåg en gång som spanade in mig odiskret i 40 minuter :(

• Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-04-10 21:55:27 följande:
    nää men det var en tjej på ett tåg en gång som spanade in mig odiskret i 40 minuter :(
    Hehe, hon var väl tänd på dig helt enkelt..;)
  • Anonym

Nu vill vi veta om det har blivit något riktigt eller inte...?

Svar på tråden vilken ruskigt härlig buss-flört