Fostervattensprov imorgon och galet förkyld! :S
Värsta sämsta jävla timingen... Vet nån om det gör något ifall man är förkyld då man ska göra fostervattensprov??
Värsta sämsta jävla timingen... Vet nån om det gör något ifall man är förkyld då man ska göra fostervattensprov??
Prata med läkaren innan du gör provet, men det ska nog inte vara nån fara, se till och vila efter bara..Lycka Till...
Ja nu är det gjort. :) Han sa att det inte var nån fara. Så nu är det sängläge och vila som gäller resten av dan!
Skönt att det är gjort, varför gjorde du det? Om man får fråga. Japp vila på jag lyfte inget under typ 2 dagar för att vara på den säkra sidan..
För att jag var hemskt orolig under min förra graviditet... Hade en massa hemska drömmar om att det var allvarliga fel på barnet i magen och så dåligt vill jag inte må igen... :S Sen börjar man ju va till åren kommen åxå... ^^ Du då?
Ok då förstår jag, det går nog bra. Jag gjorde FVP i v 15 efter en risksiffra på 1:2 på KUB testet. Men det visade sig att det var bra med din bebis då?Förra gången alltså?...
Jodå han föddes helt frisk och är idag 7år gammal. :) Jo jag hoppas verkligen allt går vägen. Jag är ledig tills lördag så jag har några dagar att ta det lugnt nu. :) Här i Luleå finns det ingenstans där man kan göra KUB. Vill man göra det måste man åka till Umeå (27 mil bort)... Synd eg...