Inlägg från: Anonym (fru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fru)

Stånd

Hej
    jag har en fråga som handlar om vårat sexliv. om min man har svårt att hålla kvar sitt stånd när vi älskar vad kan det bero på??
    finns det något som kan hjälpa till på traven så att han kan hålla kvar det längre??
    problemet går i perioder och ibland är det jätte lätt o hålla kvar det men ibland så bara fungerar det inte..jag älskar min man väldigt mycket o jag förstår att han tycker att de e jobbigt..

snälla hjälp oss..

• Svar på tråden Stånd
  • Anonym (fru)

Puffar

• Anonym (fru)

är det någon som har testat det o verkligen vet att det fungerar?

• Anonym (fru)

tack jag ska nog införskaffa en sån ring det verkar vara som en bra grej o köpa för o se om det fungerar..

• Anonym (fru)

tack så mycket det var precis det ja behövde höra att det verkligen har någon effekt man kan tro att de bara e myt men då fungerar det alltså..

• Anonym (fru)

till anonym- ja han har faktiskt lite ont i ryggen han hade ryggskott för några år sedan o har fortfarande lite ont i ryggen. kan de ha påvärkat??

• Anonym (fru)

Anonym (Mannen) - det kan komma precis när som helst när ja suger rider smeker osv o det är mitt under själva upphettsnings akten.

• Anonym (fru)

Anonym (Mannen) - han tycker att de är jätte jobbigt och känner sig så elak att de blir så..men oftast så fortsätter vi en annan dag el lite senare eftersom han ofta tappar lusten när det blir så men vid enstaka tillfällen så kan vi fortsätta ibland.

• Anonym (fru)

Anonym (Mannen) - nej det är ingen skillnad beroende på hur långt förspel vi har..

Anonym - gjoder dom en fullständig undersökning då eller fick han bara ett recept med sig hem..tänkte ibland så gör dom ju ultraljud för o se cirkulationen osv..

• Anonym (fru)

om det var mig du menade så har vi varit gifta i 2år och han har haft det såhär innan vi träffades.

jag klagar inte eftersom han kan tillfredställa mig på andra sett men jag tycker att det är jobbigt för hans skull eftersom det inte går precis så som han vill att det ska göra..

• Anonym (fru)

okej tack det ska jag fråga honom har inte tänkt på det faktiskt..

• Anonym (fru)

tack anonym(mannen) det ska jag testa på honom de kanske hjälper..

Svar på tråden Stånd