• Anonym

Pappan vil inte ha barnen mm

Du har ju kvar smset så det är väl inget problem

• Anonym
    nuharjagbytt skrev 2012-04-11 22:42:37 följande:
    Brukar det hända att han inte tar barnen de helger som är tänkt? Jag tycker att det känns lite konstigt att du frågar om han ska ha dem och han svarar att det är självklart. Är det inte bättre att ställa frågan, ska jag komma med barnen kl XX på fredag?Jag och mitt ex stämmer av på bytesdagen vilken tid och vem som ska köra. Jag har förstått att problemet är mycket större en denna fråga och det har redan diskuterats flitigt i tråden. Jag reagerade på detta direkt när jag såg trådstarten och tycker att även det är en aspekt på problemet. Hur TS ska göra på fredag har jag ingen bra lösning på.

Fast hon frågar väl så just för att han skrikit att han INTE tänker ha barnen till helgen..
  • Anonym
    Essien skrev 2012-04-11 21:35:46 följande:
    Fast säger han klart och tydligt att han INTE vill ha barnen, och sen skiter i att meddela att han ändrat sig. Då kan han sitta där ensam en helg då, så har han kanske lärt sig att sluta använda sina egna barn som vapen i gräl med deras mamma i fortsättningen!

En helg utan pappa dör inte barnen av. Och om den lär den "vuxna" pappan lite normalt vett och hyfs så ser jag ingen nackdel alls.  
    Precis!! Han kan ju t o m gå så långt att han börjar "hota" barnen till slut, "gör ni inte som jag vill så kan ni stanna hos mamma" Så har min sambos barn haft det de sista åren så fort det har varit minsta lilla bråk

Nu börjar sambons barn bli så stora att en av dem valde att åka till oss vid ett sådant hot så nu får vi tro att det äntligen är slut på dem
Svar på tråden Pappan vil inte ha barnen mm