Äggdonation på klinik i Umeå
Jag är med i tråden med lågt AMH. Är 37 år och hade när jag var 36 år ett AMH på 0,5. Blev gravid naturligt 3 gånger på ett år, men två av gångerna hade barnet Downs syndrom och vi valde att göra abort. Jag har troligen ett genetiskt fel och genomgår därför ivf med PGD så att man kan se om det befruktade ägget är friskt innan det stoppas tillbaka.
Har sett diskussioen om dhea. Är det inte så att det är förbjudet i Sverige? Går 7-keto att köpa på hälsokosten?
Så man kan göra privat äggdonation i Umeå? Hur lång är den privata kön?
Min plan är nu att göra en pgd till och misslyckas det så går vi nog in på äggdonation så vi slipper min sabla gener!
Jag har en vän som erbjudit sig att vara korsdonator och därför kommer vi nog ta sista landstingsförsöket som äggdonation istället för PGD.
Jag blev gravid på mitt första pgd försök, men det blev tidigt missfall
Jag tror att det kan vara lättare att lyckas på naturlig väg när man har lågt AMH. Fick bara ut 4 ägg vid min pgd. Som tur var blev 2 befruktade och de var friska. Jag använde maxdos menopur.
I tråden där alla har lågt AMH har massor blivit gravida, särskilt på sistone, fler än i andra trådar jag är med i, så ge inte upp!!!
Millan