Inlägg från: villyvicky |Visa alla inlägg
  • villyvicky

Muslimska kvinnor har mer respekt för sig själva än svenska

Vet inte om det har med respekt att göra, jag tycker det har med "mer vett att ta för sig och njuta av det Gud gav oss". Fick vi kvinnor snygga kroppar, så tycker jag det är kul att visa upp dom. Själv behöver jag inte minikjol, men gillar bara ben och visar gärna lite klyfta, men smakfullt. Killkompisar har jag, även KKs, men det är självvalt, inte för att jag har förlorat respekten för mig själv, utan för att jag njuter av sex och tar för mig. Vill ta för mig. Vill leva livet. Tycker synd om de kvinnor som tex går in i nunnerollen och aldrig får njuta av en mans närhet mer, måste vara hemskt. De muslimska kvinnorna gör ju sina egna val, inget som behöver jämföras, det ena gör ju inte det andra per automatik värre/sämre. Dom skyler sig ju inte för att dom har MER respekt för sig själva än någon annan, det är ju för att dom måste, annars får dom spö, steningar och piskrapp i dom islamska länderna. Sen är det ju så indoktrinerat hos dom, så normalt, så det är ju inget dom lider av, utan det är typ second nature helt enkelt. Och nej, alla svenska kvinnor visar ju inte brösten på så vis du överdrivet beskriver, du och din mamma kanske gör det, men tala inte för resten av de svenska kvinnorna, tack. Tror nog visst du är muslim, provocerande sån, finns inte en chans att en svensk tjej någonsin skulle uttala sig på detta sätt. Löjligt.

Svar på tråden Muslimska kvinnor har mer respekt för sig själva än svenska