• Semira

Intervju om Multipelt Skleros

Hej!

Jag heter Semira och arbetar på ett företag som heter QQFS AB. Vår huvudsakliga verksamhet är marknadsundersökningar och språkgranskningar.

Vi söker för tillfället  2 Multipel Skleros patienter som behandlas med GIlenya för en intervju. Syftet är att att få ta del av dina erfarenheter av Gilenya.

Intervjun genomförs per telefon och beräknas ta ca max 20 minuter. Som tack för din tid kommer du att få ett presentkort till www.presentkorttorget.se. Jag informerar om summan när du kontaktar mig.

Deltagandet är helt frivilligt och man kan avbryta sitt deltagande när som helst utan att ange en anledning. Jag följer strikt alla lagar och riktlinjer vad gäller sekretess och anonymitet kring ditt deltagande.

Om du har några frågor angående intervjun eller vill anmäla dig får du gärna mejla till [email protected] eller ringa mig på 031 355 9007.

Ange gärna referens Projekt 012019 i ditt mejl.

Med vänliga hälsningar

Semira Zegai

Project Manager

QQFS AB, JA Wettergrens gata 5, 421 30 Västra Frölunda, Sweden 

Direct Phone: +46 31 355 9007|Switchboard: +46 31 355 9000|Fax: +46 31 355 9050|Website : www.qqfs.com | www.nordic-viewpoint.com |Email: [email protected]

QQFS is an independent fieldwork agency specialized in providing both qualitative and quantitative fieldwork for the pharmaceutical and healthcare markets in Sweden, Norway, Finland, Denmark, Netherlands, Belgium, Luxembourg, Austria, Switzerland, France, Germany, Poland, Hungary, Bulgaria, Estonia, Lithuania, Latvia and Russia.

Svar på tråden Intervju om Multipelt Skleros