soffipropp89 skrev 2012-04-25 20:45:24 följande:
Det tog rätt lång tid innan magen kom. Men nu kan man inte missa den. Hehe.. Jag är beräknad till den 13 juli. Men hoppas på att han vill komma tidigare. Min första kom 12 dagar före bf och vägde 3490 gram. Undrar hur mkt han vägt om jag gått tiden ut.. Förra graviditeten gick jag upp 7 kilo sammanlagt. Denna graviditet har jag lagt på mig hittills 8 kg, och då har jag ju nästan 11 veckor kvar. Ska till bm imorrn. Får se vad hon säger om måttet.
okey :) pratat lite om mammas mage :)
på henne har man inte kunnat se att hon hade någon större mage, kanske blir så med mej med?
däremot kan man börja känna den.. min mage innan är nu gravmage om man säger så, men man kan fort iunte se att jag är gravid :( mitt bukfett har ramlat ner under naveln haha, skitfult men men
jag har gått upp till 89.7 kg nu, innan grav vägde jag 88 :P så total viktuppgång 5,7 kg då jag förlorade lite i början
idag ska jag på min första föräldraträff på mvc :P spännande men ändå läskigt :/
hoppas man inte gå upp för mycket XD min kusin som är beräknad 16 juni (1 mån innan mej haha) har redan gått upp 20 kg!! helt sjukt XD