en tråd för oss sexsugna som vill skriva av oss =)
här kan vi som är sexsugna samlas och skriva av oss =)
här kan vi som är sexsugna samlas och skriva av oss =)
Mannen är ute och skitar ner sig och grejjar med bilen. Smått sugen på att hälsa på honom.Men få rnog vänta i några dagar.
Varför vänta? Jag hade gärna fått lite. Oavsett dag i månaden. Har en man som inte behöver mer än 1gång / månad. Jag dööör..
trist att höra att folk i förhållanden får för lite :(
Här är en som är sugen :)
Visst är det sorgligt. Hade jag inte älskat honom hade jag lämnat för längesen. Frågan är om jag inte älskar kuk mer ändå?
Här är en som är ordentligt sexsugen, mannen är dock ute och åker hoj. Funderar starkt på att natta sonen snart och sedan vänta på mannen naken och villig
Är så grymt sugen på att sätta igång en porrfilm och tillfredsställa mig själv med dildon så att han får "komma på mig", men jag vet fan inte om jag vågar, haha! Är så nervös över hur han ska reagera!
Jag sitter och dricker Rosevin och drömmer mig bort mot horisonten och tänker om någon mystisk man som kunde komma och förför mig......
Jag väntar på att barnen ska lägga sig och hoppas sambon tar mig bakifrån ikväll, med en varsam hand runt min hals och att han biter mig i nacken