• Sexy92

Vad har du för fotbeklädnad hemma?

Hej, vad har ni för "fotbeklädnad" hemma sedan sommarhalvåret initierade för drygt tre och en halv vecka sen? Själv använder jag oupphörligt inomhusskor, har min egna excentriska, distinkta ideologi om vad hygien är.Cool För att göra en lång historia kort, att inte använda inomhusskor är "gross".

Vill gärna se vad ni godtrogna svenska barfotafantaster svarar.Tungan ute

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för fotbeklädnad hemma?
  • La Lola

Oj...denna frågan nu igen o återigen av en till synes ung person.

Jag går barfota/i strumpor/ i tofflor.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Tjohalia

Oftast i strumpor, fårskinnstofflor när jag fryser och mer sällan barfota. Aldrig inneskor, sånt används extremt sällan i min generation så vitt jag vet, och jag förstår inte var det har med hygien att göra om jag ska vara ärlig men du får gärna upplysa mig.

Flicka 050414 * Pojke 070309
  • Grande Rock

beror på hur frusen jag är, oftast barfota. Vad du tycker är 144 rör mig inte i ryggen.

• Purpurbräcka

Jag måste tyvärr ha strumpor eftersom det drar så kallt längs golven i denna lägenheten. Annars är jag helst barfota.

• eulalian

Haha "fotbeklädnad" :p

• Purpurbräcka

På vilket sett är jag godtrogen förresten? Har jag blivit lurad på något sätt menar du?

• Sexy92

Folk som går barfota är inte ett klick sanitära, hur gör ni t ex innan ni lägger er? Sover ni med smutsiga fötter? 

• Millan83

haha om man städar och sköter den delen finns det ju inga som helst problem med att gå barfota! Hur gör du egentligen??

jag trivs bäst barfota hemma inomhus! Hos andra har jag strumpor givetvis. Brukar ta på mig strumpor om jag lämnar huset liksom.

• Grande Rock
    Sexy92 skrev 2012-04-13 17:18:01 följande:

Folk som går barfota är inte ett klick sanitära, hur gör ni t ex innan ni lägger er? Sover ni med smutsiga fötter?

ja, på vilket sätt är det osanitärt?
Svar på tråden Vad har du för fotbeklädnad hemma?