• Milliemolly

Vad tycker ni ärligt om min häck?

Har sett några sådana här trådar tidigare om magar, kroppar och vikt!

Ärligt vad säger ni?

Gick ner 14 kg och tränade en hel del förra året. Sedan gick jag upp 4 kg och är här helt otränad.

Vet inte riktigt själv vad jag tycker tyvärr.......................

Skoj om ni vill gissa vikt också .-)
  • Svar på tråden Vad tycker ni ärligt om min häck?
  • Milliemolly

Vad för trosmodell smickrar mer?

Väger lite mindre än ni gissat .............ska trimma mig mer nu i vår

• Frontline

Helt klart nått jag skulle kika på om jag satt på stranden :)

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Lindha B

Sjukt fin rumpa! Du borde vara mer än nöjd! :) Min är full av celluliter (som jag hade innan grav) :(

• Ametist01

Inget fel på din rumpa, fin tycker jag.

• Bambi07

Tycker den ser helt normal ut, pratar vi vikt så varken supersmal eller överviktig utan som kvinnor ser ut.

Ett tips kan vara att skippa knytbikinin. Själva modellen med knyt tycker jag är snyggare, men det blir lätt så att man är rädd för att tappa dem och knyter dem ganska hårt vilket gör att "fettet" (kommer inte på något bättre ord, menar inte fett men typ love handles?) pressas ihop och "väller över". Jag själv använder aldrig bikinis med knyt därför.

• Helpful

Trosorna ser inte bekväma ut (trycker ihop rumpan effekt), men du har ingen anledning att vara missnöjd i alla fall. (Jag personligen tänder på lite mer kurviga rumpor av det latinamerikanska slaget). En helt vanlig svenne rumpa som du ska vara helt nöjd med.

Jag är färgad av tråden men jag hade gissat på 60-65 kg.^^

Helt okej!
  • Fia 28

Jag vet inte vad jag ska säga. Ser inget speciellt med den, men det beror nog på att jag inte tittar på andra kvinnors bakar, endast mäns =).

• Helpful

I tillägg: jag tycker det är så synd att många svenskor sällan har lår, rumpa med kurvor. utan oftast så ser situationen ut som för TS att det sällan finns en början eller ett slut på höfter, rumpa, lår. Det är synd tycker jag. 

MEN  så är jag en sådan person som tänder på en kvinnas inre. Men det är ingen idé att ta upp här då det dels är fel tråd för det, dels tror jag att majoriteten av kvinnorna skulle tycka mitt resonemang skulle vara alldeles fööör filosofiskt, emotionellt och själsligt komplicerat, ty många kvinnor nöjer sig med att säga att: "De älskar sin man för hans inre egenskaper" så länge han ser ut som Brad Pitt eller Tom Cruise. Ärligt och bra va?;) 

• LunaLunatic

Den funkar nog bra att sitta på.

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
Svar på tråden Vad tycker ni ärligt om min häck?