• Anonym

Min man är inte så kåt som han borde

Jag är så himla ledsen :( jag och min man är i 20årsåldern och jag är verkligen snygg och har en kropp att döda för. Men han blir inte tänd av att bara se min kropp. Jag klär av mig och trycker mina bröst mot hans kropp och leker med hans kuk men den sover fortfarande. Jag måste anstränga mig med all min kraft för att få honom att vilja ha sex och han säger att jag våldtar honom varje natt och att han inte vill ha sex.

Jag fattar verkligen inte vad felet är... jag mår så himla dåligt

När jag tar upp detta "problem" med min man så blir han förbannad och vägrar svara.

• Svar på tråden Min man är inte så kåt som han borde
  • Anonym (trist)

Låter inte roligtRynkar på näsan
    Om han inte vill prata om det så hade jag lämnat han innan mitt självförtroende hade rasat helt. Alla har rätt till ett sexliv där man känner en ömsesidig attraktion.
    Hoppas det blir bra på bästa sätt.

• Anonym (hjärna ett +)

"Som han borde..." För hans egen eller din del? Han kanske tröttnat på dig, precis som tjejer kan göra på killar som bjuder ut sig själva, alltså de får inte försöka själva. Han är inne i en period då något annat är viktigt.

Tycker i din beskrivning låter klängig å jobbig, men jag vet ju faktiskt inte. Ibland räcker det inte i längden med en superkropp, (om det vore så enkelt!!) utan han saknar kanske djupa samtal å skratt?

Varva ner, det är inte sexigt med en tjatande partner, å ta upp det igen, på ett seriöst sätt om ett par veckor.

Lycka till.

• Anonym (-_-)

Han kanske har något annat problem, det måste liksom inte vara DU som är själva problemet då du säger du har en kropp att döda för...!
    istället för att fokusera på din kropp när ni ska ha sex kanske du ska ta och fokusera på hans... ?

Hoppas det blir bättre :)

• Anonym

Nu har han stängt av mobilen och vill inte diskutera det.

• Anonym

Det kanske finns problem i relationen. En snygg kropp räcker inte. Vad är en snygg kropp förresten?

• Anonym

Han kanske har impotensproblem?

• Anonym (-_-)

undrar också hur en snygg kropp ser ut...... :P
    det sitter helt klart djupare än att han inte attraheras av din kropp.
    vet inte hur ni har det annars men kan ni prata med varann, skoja och skratta?
    han kanske saknar sånt hos dig ?

• Roger Hansson

Det låter som att han saknar något. Ibland räcker det inte med en "vacker kropp" (Vilket för övrigt är individuellt). Vänta och försök prata med honom.

• Anonym
    Roger Hansson skrev 2012-04-14 18:16:44 följande:
    Det låter som att han saknar något. Ibland räcker det inte med en "vacker kropp" (Vilket för övrigt är individuellt). Vänta och försök prata med honom.
    han säger "döda en man, men säg aldrig att han inte är tillräcklig i sängen" när jag berättar att jag tycker detta är jobbigt.
  • Roger Hansson

Hur lägger du fram det? Kan juh behöva tänka på hur du säger det. Men han kanske saknar annat? Kommunikation? Mysiga stunder som inte behöver sluta med samlag?

Svar på tråden Min man är inte så kåt som han borde