• Anonym

Min man är inte så kåt som han borde

Jag är så himla ledsen :( jag och min man är i 20årsåldern och jag är verkligen snygg och har en kropp att döda för. Men han blir inte tänd av att bara se min kropp. Jag klär av mig och trycker mina bröst mot hans kropp och leker med hans kuk men den sover fortfarande. Jag måste anstränga mig med all min kraft för att få honom att vilja ha sex och han säger att jag våldtar honom varje natt och att han inte vill ha sex.

Jag fattar verkligen inte vad felet är... jag mår så himla dåligt

När jag tar upp detta "problem" med min man så blir han förbannad och vägrar svara.

• Svar på tråden Min man är inte så kåt som han borde
  • Anonym

Nu har han stängt av mobilen och vill inte diskutera det.

• Anonym

Det kanske finns problem i relationen. En snygg kropp räcker inte. Vad är en snygg kropp förresten?

• Anonym

Han kanske har impotensproblem?

• Anonym
    Roger Hansson skrev 2012-04-14 18:16:44 följande:
    Det låter som att han saknar något. Ibland räcker det inte med en "vacker kropp" (Vilket för övrigt är individuellt). Vänta och försök prata med honom.
    han säger "döda en man, men säg aldrig att han inte är tillräcklig i sängen" när jag berättar att jag tycker detta är jobbigt.
  • Anonym

i och för sig så skrattar han ofta när jag försöker "ha sex" med honom när han säger nej. Han tycker jag är galen och skrattar åt det.

Snackade med honom igår och han sa "Skit i om jag säger nej till sex, lyssna aldrig på mig, ligg med mig ändå, thats the way i like it"

hmm...

• Anonym
    daddybear skrev 2012-04-19 19:38:00 följande:
    hahaha ni skojar, tänk om det hade varit tvärt om och en man hade tvingat sig på en kvinna på detta sätt, kvinnorna på detta forum hade skrikit VÅLDTÄKT högan sky, samma ska gälla åt andra hållet,kom igen nu
    Alltså min man TÄNDER ju uppen barligen på att bli "våldtagen" han han till och med BETT mig göra det så
Svar på tråden Min man är inte så kåt som han borde