Clearblue Fertilitetsmonitor
hur går det tjejer, jag är inne på dag 9 nu och den visar hög, vet att min ägglossning inte kommer att ske föres nästa helg, spännande värre :)
hur går det tjejer, jag är inne på dag 9 nu och den visar hög, vet att min ägglossning inte kommer att ske föres nästa helg, spännande värre :)
Ja den där väntan är inte rolig alls . Jag har också lång cykel ca. 30 dagar. Hoppas inte tant röd dyker upp för dig!!!! Nu är jag inna på dag 11 och den visar fortfarande hög, jag väntar på ÄL nu i helgen :)
Hej Halmstadtjej. Det kommer nog bli lättare för er med monitorn nu! Grattis till den stora vikt nedgången :) det där med ÄL flytningar är jag inte så bra på. Och håller inte sådär jätte koll på mina egna i heller. Men har hört att dem ska ju vara trådliknande när man har ÄL. För att Sperman ska kunna ta sig fram på ett bra sätt. Själva gick min monitor ner på 2 ploppa idag på dag 14. Så här börjar den eviga väntan nu :/
Jag har hört samma sak som du säger Halmstadtjej, att monitorn ändå ger Max utslag när det väl är ÄL på G :) fast man går på Pergo. Jodå jag fick MAX utslag på dag 12 o 13. Nu idag på dag 15 gick den ner till bara 1 plopp. Har ni som använder monitorn också upptäckt att när apparaten är avstängd och man lutar den lite, så kan man ju skymta alla ikonerna på den. Och nere i vänster hörn kan man se ett plus o ett minus. Har kollat i manualen och dem ikonerna finns inte med. Kan det vara så att i framtiden ska monitorn också kunna läsa av om vi är gravida? Jag tänkte själva ringa till Clear Bloue nu på måndag och fråga om detta. Ville bara kolla om ni också sett det? Glömde skriva att vi har försökt i 4 år nu Halmstadtjej :/
Vi har blivit utredda för 2 år sedan, min man har lite dåliga simmare. Men dem sa att vi nog inte hade några problem ändå, att skaffa barn på egen hand. Jag ska ringa CB imorgon, så jag hör av mig vad dem säger :)
Åå nej va tråkigt! Bara att ta nya tag nu med monitorn. Du får uppdatera hur det går :)
Ok men du får ändå uppdatera oss hur det går med ÄL-stickor osv :)
Ja men det tycker jag du gör rätt i Lino83. Då blir det mer pålitligt, när du väl har ÄL. Jag skriver också på min IPad, då kommer också allt i ett stycke hur jag än gör hehe....