Mina barn kan inte sjunga rent.
Hur gamla är barnen?
Hur gamla är barnen?
Det är nog individuellt. Jag sjunger ofta falskt men två av mina tre barn är riktigt tonsäkra och har bra röster. Minsta är för liten för att man ska kunna säga något. Min sambo sjunger hyfsat rent men har ingen sångröst.
Nej man behöver inte få musikaliska barn bara för att föräldrarna är musikaliska.
Jag älskar musik - men är fullständigt tondöv - kan inte spela blinka lilla stjärna utan noter
Min man är inte mycket bättre
Redan när vi var på utvecklingssamtal i 2:an fick vi höra vilken underbar sångröst och musikalitet vår son hade - vi har liksom ingen aning om var det kommer ifrån.
ja min stora är nyss 7 år fyllda och kan inte så bra hålla en melodi skulle jag säga. Hon gillar att sjunga och får väl tralla så mycket hon vill, kommer det så kommer det. Jag är inte ett dugg intresserad av musik själv och sjunger väl medelmåttigt som bäst. Dock så vet jag itne vart jag ska ta vägen när barnens farbror kommer på besök då han sjunger så vansinnigt dåligt! Det är hemskt att höra och jag börjar tro att han faktiskt själv inte fattar hur sjukt dålig han är. Men hur ska man kunna berätta det liksom.
Jag är duktig på sjunga min 9åriga dotter är totalt tondöv sätter inte en ton någonstans
min 6åring cägrar sjunga tycker inte om det så jag vet faktiskt inte. Min 4 årige son är superduktig han sjunger fint samtidigt som han trummar i takt eller skakar marackas eller slår triangel dagis är är jätte imponerad över hur musikalisk han är och han har äran att spela på samlingarna medan alla andra sjunger. Min knappt 3 årige son sjunger bara delar i lilla snigel och det gör han bra för att vara så liten